ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش یو پی اس های سونر

   مشاهده شده: 333   |     |     |  

دستگاه یو پی اس سونر

دستگاه یو پی اس سونر ، کاملا ایرانی ، طراحی و تولید شده در شرکت مهندسی زرین الکترونیک اصفهان ، با قیمت و خدمات متمایز ، مناسب برای سیستم های خانگی ، اداری ، بانک ، موسسه های قرض الحسنه ، بیمارستان ، آزمایشگاه ، مطب های پزشکی و دندانپزشکی ، دانشگاه ، کامپیوتر ، دوربین مداربسته ، درب الکترونیک ، سرور ، دستگاه خودپرداز ATM ، طلافروشی ، داروخانه ، دستگاه  چاپ ، شرکت ها ، واحدهای مسکونی و تجاری ، استخر ، سیستم های دولتی و خصوصی و هر کجا که نیاز به تامین برق در زمان قطع برق باشد.
تمامی دستگاه های تولیدی شرکت زرین الکترونیک اصفهان به دلیل کیفیت ساخت بالا و تولید کاملا ایرانی دارای * ماه گارانتی تعویض و * سال گارانتی تعمیر می باشند . این خدمات تنها به دلیل رضایتمندی مشتریان گرامی ارائه می گردد.
به شما اطمینان خاطر می دهیم که اگر در جستجوی محصول ایرانی با کیفیت و خدمات مناسب می باشید ، محصولات سونر رضایت شما را جلب خواهند کرد.

در صورت نیاز به مشاوره و اطلاع از قیمت ها می توانید از شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری (*:** الی **) و پنچشنبه (*:** الی **) به جز روزهای تعطیل با شماره های ***********-*********** -*********** ( داخلی یک ) تماس حاصل نمایید و یا به به سایت شرکت به آدرس مراجعه نمایید



لاینر _نور خطی

لاینر _نور خطی

   البرز مارلیک
  شماره تماس
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

   گیلان رشت لولمان اتاقسازی امپراطور صولتی
  شماره تماس
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )