ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
آموزش تعمیر موبایلآموزش تعمیر موبایل
   مشاهده شده: 84   |     |     |  

آموزش تعمیر موبایل

در آموزشگاه تعمیرات موبایل کامتک شما با بخش های مختلف گوشی آشنا شده و میتوانید در پایان جلسات براحتی گوشی خراب را عیب یابی و رفع عیب کنید. البته نیاز به تمرین و پیش زمینه در گوشی نیز دارید. در آموزشگاه تعمیرات موبایل کامتک سعی کرده ایم شما را با قطعات روی موبایل آشنا کنیم و سپس سراغ مدار موبایل برویم و در آنجا اشکالاتی که در بازار کار واقعا مهم است بررسی و رفع کنیم. مطالب تئوری در این آموزشگاه بسیار کمتر است و سعی کرده ایم در آموزشگاه تعمیر گوشی بیشتر کار عملی انجام دهیم.
—————————————-
شرکت کــــــــــامتک
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
***********
***********
تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان طبقه * واحد *
tamiraat.com/mobile-repair-training/
—————————————-
در زیر برخی از مطالب تئوری در آموزشگاه تعمیر موبایل را برای تبلیغ آورده ایم که شما نیز میتوانید با مراجعه به سایت ما از مطالب کاملتر برخوردار شوید:
جریان کشی درگوشیهای تلفن همراه:
برای این منظور میبایست ولتاژ و جریان منبع تغذیه را با توجه به ولتاژ و جریان باتری گوشی تنظیم کرد. (ولتاژ در حدود */* و جریان * آمپر مناسب است)
سپس باتری گوشی را خارج کرده و پراپ قرمز منبع تغذیه را به پین مثبت وپراپ مشکی را به پین منفی سوکت باتری در گوشی اتصال میدهیم.
در یک جریانکشی متعادل و عادی میزان جریان قبلا از فشردن پاور صفر است با فشردن کلید پاور میزان جریان به صورت پله پله افزایش یافته و مرتب در نوسان و تغییر است. دربیشتر گوشیها وقتیکه گوشی کاملا بالا آمد و روشن شد نهایتا تا **/* آمپر (*** میلی آمپر) میرسد بعد از مدت کوتاهی چنانچه از گوشی استفاده نشود LED های گوشی خاموش شده و به حالت آماده بکار میرود.
توجه شود درگوشیهایی که دارای * و یا * پلیت باتری می‌باشند برای روشن کردن دستگاه در هنگام فشردن کلید پاورو اتصال پرابهای منبع تغذیه یک لحظه پراب منفی منبع تغذیه علاوه بر اتصال با پلیت منفی با پلیت (BSI) نیز اتصال پیدا کند.
معمولا پلیت وسطی BSI میباشد.
حالت اول:
چنانچه با اتصال گوشی به منبع تغذیه و قبل از فشردن کلید پاور،گوشی مقداری جریان بکشد (بیشتر از *** میلی آمپر)
نشانگر عیب سخت افزاری و وجود اتصالی و یا قطعه سوخته در برد گوشی می‌باشد باید توجه داشت که در یک گوشی سالم معمولاً قبل از فشردن کلید پاور وروشن کردن گوشی جریانی کشیده نمی‌شود
حالت دوم:
اگر با فشردن کلید پاور، مقداری جریان کشیده شود و سپس جریان ثابت شود نشانگر وجود لحیم مردگی (سردی لحیم) در مدار و یا خرابی کریستال دستگاه می‌باشد. که در مورد لحیم مردگی با هیترکشی همراه با فلکس در سطح قطعات برد مشکل بر طرف خواهد شد البته در بعضی موارد میبایست کلا آی سی مربوطه ریبال شود.
حالت سوم:
چنانچه با فشردن کلید پاور، مقداری جریان کشیده شود سپس جریان صفر شود در این صورت اغلب عیب نرم افزاری است وگوشی می بایست فلش شود.
حالت چهارم:
در نهایت اگر با فشردن کلید پاور هیچ جریانی کشیده نشود، نشانگر خرابی کلید پاور و یا قطعی در مدارخصوصاً مسیر کلید پاور تا آی سی تغذیه می‌باشد.

در بالا مطالب بسیار خلاصه ای از بخشی از آموزشگاه تعمیرات موبایل را که جریان کشی برد گوشی بود آورده ایم. البته بیشتر مطالب دوره آموزش بصورت جزوه آموزش تعمیر موبایل و فیلم تعمیرات موبایل به کارآموزان ارائه میشود که شما در کارگاههای ما کار عملی و تجربی را بیشتر از کار تئوری انجام دهید. تجربه زیاد روی گوشی که سخت ترین برد تعمیرات است بسیار حائز اهمیت میباشد.