ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

آموزش رایگان کسب درامد نوین

آموزش رایگان کسب درامد نوینآموزش رایگان کسب درامد نوین
   مشاهده شده: 144   |     |     |  
آموزش رایگان کسب درامد نوین

روشی نوین در صنعت کسب و کارهای انلاین
مختص کاربران استان تهران
پشتیبانی و حمایت ما فقط از کاربرانی است که از استان تهران ثبتنام نموده اند.
امروزه استفاده از لبتاب و pc برای همه مردم دنیا حیاتی و ضروری است. فکر کسب درامد از این سیستمها مدتهاست که کاربران را با ایده های مختلف سرگرم نموده است. اما بیشتر کاربرانی که قدم در راه کسب و کارهای انلاین میگذارند بعد از مدت کوتاهی مایوس شده و دست از فعالیت میکشند.
سال **** روشی نوین جهت کسب درامد انلاین از طرف سایت پربازدید و بسیار معتبر کریپتو تب (crypto tab) جهت کسب درامد انلاین به دنیا معرفی شد که تا کنون کاربران میلیونی را به سمت خود کشانده است. این سایت با عرضه نرم افزاری ؛جهت استخراج ارزهای دیجیتالی؛ در ازای روشن بودن لبتاب یا کامپیوتر شما ، مبلغی را به عنوان کارمزد( به دلار) به شما پرداخت مینماید.
روش کار اینگونه است که شما نرم افزار را نصب مینمایید و پس از ثبتنام سیستم خود را روشن میگذارید. نرم افزار با استفاده از قدرت cpu سیستم شما شروع به حل معادلات ریاضی مختص به ارزهای دیجیتالی میکند و به ازای هر محاسبه مبلغی را به دلار به شما پرداخت مینماید.
گروه آموزشی بیتنام (Bitnam) با ارسال رایگان نرم افزار و فایل اموزشی تصویری از تمام عزیزانی که از استان تهران در این فعالیت پرسود شرکت میکنند تا رسیدن به درامدهای میلیونی به صورت رایگان پشتیبانی و حمایت مینماید. در ضمن هیچگاه نگران نقد شدن موجودی خود به ریال و واریز آن به حساب خود نباشید زیرا اگر مایل باشید میزان کارکرد شما را  شرکت بیتنام ، به قیمت روز دلار ،خریداری خواهد نمود و معادل ریالی آن را به حسابی که معرفی میکنید واریز خواهد کرد.
لینک ثبتنام مخصوص کاربران استان تهران در فایل ارسالی درج شده است.
جهت دریافت نرم افزار و  فایل آموزشی به صورت رایگان با ایمیل samirapp****@gmail.com  و یا از طریق آیدی تلگرام Bitnam****@ ارتباط برقرار نمایید. در ضمن از طریق کانال BiitNam****@ نیز میتوانید پیگیر آموزشها و اطلاعات روز مرتبط با کسب و کارهای آنلاین قرار بگیرید.
*ما که داریم میریم    هر کی دوست داره با ما بیاد*

 


سرمایه ازاد فوری

سرمایه ازاد فوری

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۹ اسفند ۱۴۰۲   ( 38 روز پیش )