ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

اجاره روزانه سوئیت ویلا ارزان اطراف تهران دماوند

اجاره روزانه سوئیت ویلا ارزان اطراف تهران دماونداجاره روزانه سوئیت ویلا ارزان اطراف تهران دماوند
   مشاهده شده: 90   |     |     |  

چرا سوئیت,هتل,میهمانسرا,آپارتمان؟با محطیهای عمومی مثل زندان خشک,بی روح مصنوعی,شرایط خاص و گران دیگران! ویلا آزاد, ارزان!
دوکلمه در کادر گوگل بنویسید: امداد املاک یا مستقیما و وارد سایت بازار رسمی املاک و خدمات ساختمانی ایران بشوید.
*********** فقط در ساعات * تا ظهر ** تا ** نه ظهر و شب و نصف شب مزاحمت.
خانه ویلائی *** متری,**متر بنا شیک نوساز دربست مجهز تمیز امن با محیط سرسبز و درختکاری شده- * اطاق خواب با تخفیف ویژه و عرضه مستقیم و بدون واسطه در بالاشهر دماوند(**دقیقه مستقیم از چهارراه تهرانپارس) با **% تخفیف ویژه ***ندهید.فقط ***هزارتومان(*تا*نفر,مازاد نفری**تومان)قبل تعطیل ***هزار تومان هم جای بهتر میگیرید هم قیمت کمتر می دهید.ارزانتر از این دیگر مکانی نیست. در کل مناطق دماوند تا ابسرد ویلا اجاره سالیانه نیست چه برسد روزانه !
بدون بیعانه ***هزارتومانی و رزرو قبلی هرگز پذیرش نداریم بیائید یا نیائید.بپسندید یا نپسندید,چه یکدقیقه,چه یکروز,حتی شب نمانید,بنابر قانون هرگز ریالی از بیعانه و اجاره کم نمی شود و برنمیگردد حتی بشکایت.قیمت اجاره در *ماه اول سال** روز عادی ***,تعطیلات ***هزارتومان است که با**%تخفیف, *تا*نفرروزعادی***هزار, تعطیلات***هزارتومان بیشتر از *نفر, هرنفر ** هزارتومان بی چانه و تخفیف.
تحویل:**صبح,تخلیه:*صبح فردا.بیشتر از *صبح یا تعلل در تخلیه نه تنها کل اجاره روز بعد دریافت میشود.پذیرش عصر و شبانه هم هرگز نداریم بخصوص شب قبل از تعطیلات.بلی یا خیر,همین.غیر از این هرگز مزاحم نباشید.
*- امنیت و اطمینان(مهمترین فاکتور): بدون هیچگونه مزاحمت یا دوربین با امنیت تضمین شده.نوساز دربست تمیز امن آزاد راحت دنج.با هوای پاک,مطبوع و دلچسب بالاشهر دماوند در محیطی سرسبز و درختکاری سیب انگور زردآلو .
*- تمیزی و نظافت: عمدا تمام روبالشی,رویه تشکی و ملحفه ها همه سفیدا تا کوچکترین لکی خودش را نشان دهد.ماشین لباسشوئی لعابی تمام موارد تا صبح در وایتکس و مواد شوینده خیس میخورند تا تازه صبح شسته شوند و حساسیت داریم روی تمیزی مکان.سلامتی شما و ما مهمترین اصل هست.
*- تجهیزات و امکانات:درحد هتل تمام امکانات هست از تلویزیون رنگی,ماهواره یخچال فریزر تمیز.*بخاری گازی شهری نو با سنسور حساس به کمبود اکسیژن, * تختخواب تک نفره و حدود * دست
چه یک دقیقه چه یک روز کامل,چه* نفر,چه *نفر.کل اجاره اول تحویل مکان دریافت میشود.
تحویل فقط از **صبح یا زودتر و تخلیه حداکثر**صبح فردا است.پذیرش عصر و شبانه آنی و فوری بدون بیعانه هرگزنداریم حتی اگر خالی باشد.همانطور که خودت حقوق و درآمد هر روزت میخوای دیگران هم اجاره هر روزشان را میخواهند هرجا بهتر با قیمت کمتر سراغ داری(که نیست)همان را بگیر,مکان رسمی,ثبت شده,دارای کارتخوان میباشد.
بالاشهر دماوند,خانه ویلائی *** متری ** متر بنا * خواب نوساز دربست شیک تمیز امن آزاد مجهز دنج با امکانات فول(آب,برق,گاز شهری)جاده تمام آسفالت بفاصله فقط **دقیقه مستقیم از چهارراه تهرانپارس تا بالاشهر دماوند, محیطی دنج سرسبز و درختکاری شده که حتما و قطعا می پسندید,مدام می آئید. مکان بسیار معروف و شناخته شده نزد موسسات و آژانسهای تورگردی و افراد حرفه ای بومگردی بخصوص توریست ها با مترجم انگلیسی و تحصیلکرده,سالها اعتبار متعهد به تامین: امنیت,اخلاق خوش میهمان پذیری,تمیزی و کیفیت مکان.
حتی نمی پرسیم اسم شما چی هست؟ بدون هیچ شرایط !؟ فقط پول! برای * تا هر تعداد که باشید فقط یک کارت ملی معتبر کافیست(نه کارت باشگاه یا پارکینگ و نامعتبر).



چادر مسافرتی

چادر مسافرتی

   قم قم
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
تورازشیراز به جزیزه هرمز

تورازشیراز به جزیزه هرمز

   فارس شيراز
  شماره تماس
۲۱ بهمن ۱۴۰۲   ( 68 روز پیش )
حمل و نقل بار بین المللی

حمل و نقل بار بین المللی

   فارس شیراز
  شماره تماس
۲۰ تیر ۱۴۰۲   ( 282 روز پیش )