ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

اجرای کفپوش های ۳بعدی – فروش رزین اپوکسی شفاف

اجرای کفپوش های ۳بعدی – فروش رزین اپوکسی شفافاجرای کفپوش های ۳بعدی – فروش رزین اپوکسی شفاف
   مشاهده شده: 1054   |     |     |  

اپوکسی یا پولی‌پوکساید، یک بسپار ترموست است که از واکنش رزین اپوکساید با سخت‌کنندهی پولی‌آمین یا پلی آمید حاصل می‌شود. اپوکسی دامنه کاربرد گسترده‌ای دارد، از جمله در مواد رنگ اپوکسی، کفپوش اپوکسی، اپوکسی گرانیتی، اف‌آرپی و چسب‌ها. اپوکسی یک هم‌بسپار ترموست یا گرماسخت است؛ که از دو مادهی شیمیایی مختلف تشکیل شده. این دو ماده را با نام رزین و سخت‌کننده یا فعال‌ساز یا هاردنر می‌شناسند. رزین از تکپارها یا بسپارهایی با زنجیر کوتاه که در انتهایشان یک گروه اپوکساید قرار دارد تشکیل می‌شود؛ و هاردنر از دو نوع سیکلو آمینی برای چسبها و کفپوشهای اپوکسی بدون حلال و پلی آمید برای رنگهای اپوکسی حلال دار تشکیل می‌گردند که نیاز است برای خشک شدن با رزین بخوبی مخلوط شود و طی زمان مشخصی پیوند تکمیل شده و خشک می‌گردد.
اپوکسی آمینی بعلت نداشتن حلال و درنتیجه کاهش حجم بیشتر کاربرد چسب و کفپوش اپوکسی را داراست و اپوکسی پلی آمیدی که بیشتر بعنوان رنگ اپوکسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کفپوش اپوکسی در بیمارستان‌ها و صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارند و رنگ اپوکسی گزینهٔ مناسبی برای جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدگی در صنایع هستند.
طراحی دکوراسیون هم مثل خیلی از هنرهای تزیینی با نوآوری و کارهای خاص خود همراه است. این کفپوش های سه بعدی می توانند فضا و نمای داخلی منزلتان را متنوع جلوه دهد و بیننده را برای لحظاتی غافلگیر کند که چیزیی را که می بینند و آنها را تحت تاثیر قرار می دهد باور کنند یا نکنند.
روش کار به این صورت است که عکس ها با دستگاه های حرفه ای پرینت عکس چاپ شده و سپس عکس را کف محل مورد نظرر می چسبانند و در نهایت سطح عکس را با چند لایه لاک الکل و اپوکسی پوشش می دهند. البته کار انقدرها هم ساده نیست ولی کلیت کار به این شکل انجام می گیرد .
از هر نوع کفپوشی که در خانه خود استفاده می کنید از چوب گرفته تا سرامیک و لمینت و … مطمئنا با مدل کفپوش های سه بعدیی قابل رقابت نیستند.
ما انواع زیادی از کفپوش های زیبا و اعجاب انگیز را در اختیار داریم. این کفپوش ها از تصاویز زاویه دار در کنار لایه های نیمه شفافف متعدد برای ایجاد حس سه بعدی بودن تصاویر بهره می گیرند، نتیجه استفاده از چنین محصولی ، ایجاد شکل های حیوانات، گیاهان، ماهی ها، امواج دریا و بسیاری تصایر زیبای دیگر به صورتت کاملا سه بعدی است.
زمانی که وارد یک محیط با کفپوش سه بعدی با طرح امواج دریا می شوید، درست مانند این است که موج های دریا هنگام ورود شماا به اتاق از کف زمین به سمت بالا حرکت می کنند .در نظر داشته باشید بهترین مکان برای استفاده از چنین کفپوش هایی در حمام و سرویس بهداشتی خانه است. زیرا مدل های سهه بعدی با موضوع دریا و اقیانوس برای این قسمت کاملا مناسب هستند.
البته هر عکسی را که بخواهید می توانید به ما سفارش دهید تا دقیقا همان مدل را در کفپوش اتاق شما پیاده کنیم. این تصاویر ابتدا توسط پرینترهای حرفه ای و مخصوص چاپ می شوند و سپس براساس اندازه و شکل کف حمام یا هر اتاق دیگریی نصب می شوند. پس اصلا مهم نیست که سایز حمام شما چقدر باشد یا شکل کف حمام چگونه باشد، این اشکال با هر شرایطی هماهنگ شده وو دقیقا همان حس عجیب و جالب سه بعدی را در اتاق شما بوجود می آورند. حمام و سرویس بهداشتی یک مکان خوب و مناسب برای استفاده از چنین طرح هایی است اما همانطور که گفتیم با خلاقیت بیشترر می توانید از آنها در دیگر اتاق های خانه مانند آشپزخانه نیز استفاده کنید.
اگر می خواهید لذت تمام را از چنین کفپوش هایی ببرید مطمئنا استفاده از آنها در مکانهایی که بیشتر زمان خود را در آن می گذاریدد زیباتر و منطقی تر خواهد بود. آشپزخانه یکی از همین مکان ها است. قرار دادن طرح های سه بعدی یک جزیره استوایی سرسبز و آسمانی آبی رنگ در آشپزخانه بسیار شفگت انگیز وغافلگیر کننده خواهد بود.
خواص کفپوش اپوکسی:
*: یکپارچه و براق *: ضد لغزندگی و ضد اب و اسید *:عایق حرارتی، عایق صوتی و عایق رطوبت *: تنوع رنگ و طرح *: مقاوم



فروش سنگ مالون سنگ لاشه

فروش سنگ مالون سنگ لاشه

   تهران دماوند
  شماره تماس
۲۹ اسفند ۱۴۰۲   ( امروز )
اجرای فونداسیون سوله اجرای فونداسیون تهران ،اجرای فونداسیون سوله اجرای استخر

اجرای فونداسیون سوله اجرای فونداسیون تهران ،اجرای...

   قزوین تهران
  شماره تماس
۲۸ اسفند ۱۴۰۲   ( امروز )
فروش پروپیلن گلیکول

فروش پروپیلن گلیکول

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ اسفند ۱۴۰۲   ( امروز )
فروش آب اکسیژنه ترک و ایرانی

فروش آب اکسیژنه ترک و ایرانی

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ اسفند ۱۴۰۲   ( امروز )
فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات جامع تعمیرات ماشین‌های اداری

فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات...

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ اسفند ۱۴۰۲   ( امروز )
پکیج مرکزی پرند

پکیج مرکزی پرند

   تهران پرند
  شماره تماس
۲۸ اسفند ۱۴۰۲   ( امروز )