ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

ارتفاع سنج ها

ارتفاع سنج هاارتفاع سنج ها
   مشاهده شده: 304   |     |     |  

ارتفاع سنج ها

در ابزار دقیق سطح سنجی یا اندازه گیری ارتفاع سطح سیال مورد اندازه گیری از پائین مخزن تا گاز یا بخار یا ماده دیگری که روی آن را پوشانده است تعریف میگردد.

نمونه های بسیاری از این سطح سنجی و کنترل سطح مایعات حتی در زندگی روزمره استفاده میگردد نظیر سطح مخزن بنزین وسیله نقلیه کولر آبی و …

در زیر به تعدادی از تکنیک های رایج ارتفاع سنجی سیالات در صنعت اشاره گردیده است که با توجه به نوع سیال ، فشار آن ، دما ، و شرایط دیگر از قبیل چند فازی بودن ، و نوع خروجی تجهیز و … از روشهای سطح سنجی مختلف میتوان استفاده کرد:

 

سطح سنج آلتراسونیک : سطح سنجهای اولتراسونیک به روش غیر تماسی به شما امکان سطح سنجی در محیطهای انفجاری و شرایطی که محیط خورنده باشد میدهد . این سطح سنجها با ارسال پالسهای صوتی و دریافت انعکاس همان پالس و مقایسه سرعت رفت و برگشت آن با توجه به مشخص بودن سرعت صوت در محیط به راحتی و با دقت قابل توجه در حدود چندین میلیمتر میتوانند ارتفاع سطح مخازن را حتی تا طولهای ** متر یا بیشتر اندازه گیری کنند .

ارتفاع سنج راداری : اندازه گیری سطح به روش غیر تماسی یا راداری به دلیل استقلال از پارامتر های دما,فشار,چگالی,هدایت,بخار یا گرد و غبار و جامداتی نظیر مخازن آهک یا سیمان با دقت در حد میلیمتر می باشد.

 ارتفاع سنج هیدرواستاتیکی : سنسورهای فشار هیدرواستاتیک قابل نصب در زیر آب و محیط باز می باشند و برای اندازه گیری سطح مایعات خورنده در مخازن و تانک های عمیق مناسب اند. در این سنسورها استفاده و کارایی مواد سازگار بسیار مهم است. سنسورهای موجود در بازار ازm bar ** تا *** bar می باشند. این نوع لول سنج دارای دقت کاری بالا و عملکرد بسیار مناسب بوده و توسط پروب شناوری داخل مخزن سیال قرار می گیرد .

 



فروش آهک آهک هیدراته ۹۴درصد- آهک کلسینه خلوص بالا

فروش آهک آهک هیدراته ۹۴درصد- آهک کلسینه...

   اصفهان اصفهان
  شماره تماس
۱۹ آبان ۱۴۰۲   ( 162 روز پیش )
الکتروموتور

الکتروموتور

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۳ شهریور ۱۴۰۲   ( 229 روز پیش )