ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید در تهران (مدرن تکنیک)

تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید در تهران (مدرن تکنیک)تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید در تهران (مدرن تکنیک)
   مشاهده شده: 204   |     |     |  

تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید و یخچال فریزر در تهران
تعمیر یخچال فریزر و سایدبای ساید در تهران (مدرن تکنیک )
تعمیرگاه مجاز (مدرن تکنیک) یکی از تخصصی ترین مرکز تعمیرساید بای ساید در استان تهران
جهت ثبت درخواست تعمیر یخچال فریزر و سایدبای ساید باشعب ما تماس حاصل فرمایید:
شعب سرویس:
دفتر مرکزی : ***** &#****; ******** &#****; ********
شمال و شمال شرق تهران : ******** &#****; ********
شمال غرب تهران : ********
جنوب تهران : ********
غرب تهران : ******** – ********
لواسان : ********
جنوب غرب تهران : ********
تهرانپارس : ********
پاسداران : ********
توحید : ********

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی
** ساعت شبانه روز
* روز هفته
تعمیر تمامی برندهای امریکایی – اروپایی &#****; کره ای و ایرانی
(( بوش &#****; جنرال الکتریک – سامسونگ – فریجیدر – الجی &#****; وستینگ هاووس ))
( یخچال فریزر و ساید )
تعمیرگاه مجاز مدرن تکنیک بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر یخچال شما می باشد. ما با داشتن متخصصان حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران اماده خدمات میباشیم مهم نیست که یخچال شما چه مدلی می باشد زیرا ما تمامی مدل های یخچال را تعمیر می کنیم. سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل شما در سراسر تهران اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند

ساختمان داخلی – ریست فیلتر
* –کمپر سور :
مجموعه ای مکانیکی شامل میل لنگ ،پیستون و سوپاپ ها می باشد.که میل لنگ توسط یک موتور آسنکرون که داخل محفظه کمپرسور قرار دارد.می چرخد و در نتیجه پیستون مانند یک تلمبه عمل کرده با باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در سیلندر و لوله ها به گردش در می آید. گاز مرتبا” از لوله برگشت مکیده شده با فشار وارد لوله رفت می شود بنابراین گاز سرما ساز مدام در حال حرکت بوده به ترتیبی که در ادامه ذکر خواهد شد عمل سرما سازی انجام می شود . روی بدنه کمپرسور معمولا” سه لوله دیده می شود : الف-لوله رفت یا فشار گاز ب- لوله بر گشت یا مکش ج- لوله کور یا لوله مخصوص شارژ گاز .
*- کند انسور :
(رادیاتور خنک کننده):از آنجایی که گاز در کمپرسور تحت فشار قرار میگیرد (تا آماده حرکت درون لوله های مسیر شود) حرارت گاز افزایش یافته واگر به طریقی این گرما از گاز سلب نشود و یا تعدیل نگردد عمل سرما سازی مختل می شود . از این رو همواره گاز تحت فشار قرار گرفته پس از کمپرسور وارد لوله های مارپیچ مانندی میشود که جایگاه این لوله در یخچال های خانگی پشت یخچال است.

*- فیلتر یا درایر :
از آنجا که ممکن است گاز پس از عبور از کندانسور جرم های آن را حمل کند یا گاز دارای رطوبت باشد،لازمست قبل از سرما سازی کاملا” پاک و خشک شود . به همین منظور پس از رادیاتور از فیلتر(درایر) عبور میکند درایر دارای دو لوله ارتباطی است که یکی از لوله ها سطح مقطع بزرگتری دارد و در واقع محل اتصال آن به خروجی کندانسور است . در این ورودی درایر شبکه های توری بسیار ریز به منظور سلب جرم و یا جداره های فرسوده شده لوله های کندانسور است.لوله دوم درایر سطح مقطع بسیار کمتری دارد تا بدینوسیله گاز پس از درایر تحت فشار بسیار زیاد قرار گیرد.

#تعمیر یخچال #تعمیر فریزر #تعمیر یخچال فریزر #تعمیر ساید بای ساید #سرویس ساید بای ساید #تعمیرات یخچال #تعمیرات فریزر #تعمیرات یخچال فریزر #سرویس یخچال #سرویس فریزر #سرویس یخچال فریزر