ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

تور روزانه رفتینگ ( قایق سواری در رودخانه خروشان) آنتالیا

تور روزانه رفتینگ ( قایق سواری در رودخانه خروشان) آنتالیاتور روزانه رفتینگ ( قایق سواری در رودخانه خروشان) آنتالیا
   مشاهده شده: 301   |     |     |  
تور روزانه رفتینگ ( قایق سواری در رودخانه خروشان) آنتالیا تور رفتینگ  همراه با غذا و ترانسفر رفت و برگشت از هتل در آنتالیا هر نفر ** دلار 

 

تور غواصی در شهر کمر.بازدید از مناظر زیبای طبیعی دریا و ساحل.امکان شنا،حمام آفتاب وغواصی همراه با مربیان مجرب

تور غواصی آنتالیا در منطقه کمر انجام می شود. در این تور پس از رسیدن به اسکله مرکزی شهر کمر در نزدیکی آنتالیا و سوار شدن بر لنج های تفریحی شرکت کنندگان به گروه های * نفره تقسیم شده و پس از حرکت لنج و دریافت آموزش های لازم که بسیار ساده نیز می باشند به همراه مربی مربوطه اولین غواصی خود را انجام می دهند و از دنیای آبزیان دریای مدیترانه بازدید می کنند. پس از انجام غواصی هر گروه شرکت کنندگان می توانند از طبقه بالای لنج جهت حمام آفتاب استفاده کنند و یا به شنا در دریا بپردازند. پس از غواصی اول که حدودا در عمق * متری انجام شده و ** دقیقه به طول می انجامد شرکت کنندگان نهار میل کرده و پس از حرکت لنج به موقعیت دوم مجددا در گروه های خود دومین غواصی خود را به همراه مربی مربوطه به عمق حدودا * متر و زمان ** دقیقه انجام می دهند. در پایان پس از غواصی آخرین گروه گواهی نامه غواصی بین شرکت کنندگان توزیع می گردد و همچنین عکس ها و فیلم هایی که از شرکت کنندگان در زیر آب گرفته شده به شرکت کنندگان نمایش داده می شود و افرادی که مایل به داشتن آنها هستند می توانند آنها را از عکاس تور خریداری نمایند. در حدود ساعت ** لنج  به اسکله بازگشته و شرکت کنندگان به سمت هتل ها حرکت می کنند.

در این تور افراد مابین سنین ** تا ** سال می توانند غواصی انجام دهند ( بسته به سلامت فیزیکی). در کنار شرکت کنندگان خانواده های آنان نیز می توانند در لنج حضور داشته باشند و تنها با پرداخت ** دلار هزینه گشت دریایی با نهار از روز خود نهایت لذت را ببرند. هزینه برای کودکان * تا ** سال ** دلار و برای کودکان زیر * سال رایگان می باشد.

توصیه می شود در این تور از نوشیدنی الکلی درصد بالا استفاده نفرمائید. چون در صورت بروز اتفاق ناخواسته بیمه شما معدوم طلقی می گردد .

تور پارک آبی انتالیا

مجموعه ای زیبا از سرسره های آبی و استخر های متنوع همراه با نهار و نوشیدنی نامحدود و موزیک و شوی زنده

پارک آبی آکوالند در منطقه غرب آنتالیا واقع شده و کار خود را از ساعت ** صبح آغاز کرده و در ساعت ** به پایان می رساند. در این مجموعه انواع سرسره های آبی تونلی و روباز با تیوپ و بدون تیوپ، استخر کودکان، سرسره کودکان، استخر موج، چاله فضایی، سرسره U و بازی های آبی دیگر قرار دارند که با محیطی زیبا پذیرای استفاده کنندگان می باشند. در ساعات ظهر یک شوی زنده در چادر مرکزی (چادر سبز) به مدت حدودا * ساعت اجرا می گردد. از ساعت ** الی ** میهمانان عزیز می توانند از رستوران پارک آبی استفاده نموده و غذای خود را میل نمایند (غذای اصلی شامل یکی از انواع فست فود پیتزا، کباب ترکی مرغ و یا همبرگر می باشد که با تیکت هایی که در ورود به پارک آبی دریافت شده قابل تهیه هستند، هم چنین یک دسر بستنی و یا هندوانه نیز با تیکت مربوطه قابل دریافت می باشد.) میهمانان عزیز می توانند نوشیدنی های نامحدود محلی خود را از بار جنب رستوران با دستبند هایی که در ابتدای ورود به پارک دریافت نموده اند تهیه نمایند. از نوشیدنی های الکلی تنها آبجو سرو می شود. در طول روز DJپارک آبی با موزیک های شاد ایرانی و خارجی محیطی دلنشین را برای شما عزیزان فراهم می کند. عزیزانی که مایل باشند می توانند با پرداخت ورودی پارک دلفین ها از شوی تقریبا یک ساعته دلفین ها نیز دیدن نمایند. هزینه شوی دلفین ها ** تا ** دلار است و در دو سانس **:** و **:** برگزار می گردد. برای آسایش شما پارک آبی دارای صندوق امانات رایگان بوده که می توانید اشیاء قیمتی خود را به آنجا سپرده و هنگام خروج دریافت نمایید. عزیزانی که مایلند از امکانات خوراکی و نوشیدنی اضافه تر استفاده نمایند می توانند کارت های ورودی خود را در زیر چادر سبز شارز کرده و در انتهای روز مابقی پول باقی مانده را دریافت نمایند. همچنین عزیزانی که مایلند تیوپ اختصاصی خود را داشته باشند و در صف دریافت تیوپ منتظر نمانند می توانند با پرداخت * دلار از چادر مرکزی تیوپ اختصاصی دریافت نمایند.

توصیه می شود در این تور از نوشیدنی الکلی درصد بالا استفاده نفرمائید. چون در صورت بروز اتفاق ناخواسته بیمه شما معدوم طلقی می گردد .

مدت زمان اجرای تور : صبح تا عصر (معمولا * صبح تا **:**)

لوازم مورد نیاز : حوله، مایو، دمپایی، کرم ضد آفتاب، لباس راحت، لباس بادگیر در صورت وجود باد، دوربین فیلم برداری و عکاسی

 



چادر مسافرتی

چادر مسافرتی

   قم قم
  شماره تماس
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )
تورازشیراز به جزیزه هرمز

تورازشیراز به جزیزه هرمز

   فارس شيراز
  شماره تماس
۲۱ بهمن ۱۴۰۲   ( 76 روز پیش )
حمل و نقل بار بین المللی

حمل و نقل بار بین المللی

   فارس شیراز
  شماره تماس
۲۰ تیر ۱۴۰۲   ( 290 روز پیش )