ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

تونیک تقویت کننده و ضد ریزش مو لاناریا

تونیک تقویت کننده و ضد ریزش مو لاناریاتونیک تقویت کننده و ضد ریزش مو لاناریا
   مشاهده شده: 511   |     |     |  

امروزه ریزش مو در بین زنان و مردان ( به خصوص مردان) به معضلی بسیار بزرگ تبدیل شده و هر کس به نوبه ی خود به دنبال راه حلی برای حل این مشکل می باشد.
روش های مختلفی مثل کاشت مو و دارو های مختلف برای رفع این مشکل وجود دارد، اما ممکن است نتیجه دلخواه را نداشته باشند. ما به شما راه حلی بسیار ساده و تاثیر گذار را پیشنهاد می‌کنیم تا مشکل ریزش مو و طاسی خو را هرچه سریعتر و در کمترین زمان برطرف کنید.
دکتر حامد نوروزیان محلولی را فرموله کرده که به همراه روش درمانی پیشنهادی ایشان باعث تقویت و استحکام پیاز مو شده و جریان گردش خون مویرگی را افزایش می‌دهد و همین باعث جلوگیری از انواع ریزش مو و کمک به افزایش رشد مو می‌شود.
کسانی که قصد استفاده از پکیج ضد ریزش و رشد مو را دارند می‌توانند به یکی از * نمایندگی مجاز ما در شهر تهران ( مرکز درمانی شماره *: داروخانه دکتر نوروزیان، مرکز درمانی شماره *: داروخانه دکتر انصاری، مرکز درمانی شماره *: داروخانه دکتر خرسند و مرکز درمانی شماره *: داروخانه ارغوان) مراجعه نموده و درمان ریزش موی خود را شروع کنند. جهت دریافت پک دکتر نوروزریان در شهرستان ها نیز می‌توانید جهت مشاوره با شماره *********** – *********** تماس حاصل نمایید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر در مورد این محلول می‌توانید به سایت های Lanariahairtonic.com و Lanariatonic.com مراجعه نمایید.


تونیک گیاهی لاناریا

آگهی های  تونیک گیاهی لاناریا


کاردرمانی و گفتاردرمانی*شفامهر*

کاردرمانی و گفتاردرمانی*شفامهر*

   تهران اسلام‌شهر
  شماره تماس
۱۶ دی ۱۴۰۲   ( 104 روز پیش )
شکسته بندی درشهرری

شکسته بندی درشهرری

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۳ آبان ۱۴۰۲   ( 167 روز پیش )
شکسته بند محلی

شکسته بند محلی

   البرز فردیس
  شماره تماس
۰۸ مهر ۱۴۰۲   ( 203 روز پیش )
کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی توانبخشان در مشهد

کلینیک کاردرمانی و گفتاردرمانی توانبخشان در مشهد

   خراسان رضوی مشهد
  شماره تماس
۲۴ مرداد ۱۴۰۲   ( 248 روز پیش )