ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

جلسه منتورینگ استارتاپ ها در جزیره کارآفرینی روی کشتی

جلسه منتورینگ استارتاپ ها در جزیره کارآفرینی روی کشتیجلسه منتورینگ استارتاپ ها در جزیره کارآفرینی روی کشتی
   مشاهده شده: 126   |     |     |  

برای اولین بار در کشور، جزیره کارآفرینی برگزار کننده بزرگترین ایونت استارتاپ جهت جلسه منتورینگ بر روی کشتی سواحل بابلسر، در شهریور ماه ** بود. این گردهمایی استارتاپی که به همت دکتر شمس الدین یوسفیان بنیانگذار جزیره کارآفرینی، با شرکت * تیم استارتاپی نوپا و حضور بیش از ** استاد، منتور برجسته کشوری و همچنین صاحبین مشاغل اینترنتی در فضایی بسیار دوستانه و پرانرژی برگزار گردید را میتوان آغاز تحول جدیدی در اکوسیستم استارتاپی ایران دانست. طبیعت استارتاپ را انرژی و خلاقیت تشکیل میدهد و در این مسیر دکتر یوسفیان اولین کارآفرین سریالی ایران، اغازگر مسیری نو در تجارت الکترونیک ایران شده است تا بی تردید نویدبخش تحولات و نوآوری های مهم اقتصادی باشد تا اکوسیستم ناآشنا و کوچک استارتاپ به یاری جزیره کارآفرینی تبدیل به یکی از حوزه های درآمد و اشتغال زایی قدرتمند برای جوانان مستعد کشور گردد.

جزیره کارآفرینی حمایت کننده * استارتاپ نوپا شد
جزیره کارآفرینی با رسالت آموزش صفر تا صد مسیر کسب درآمد از اینترنت به علاقمندان مستعد این حوزه و سپس حمایت از آنان در حوزه کارآفرینی، در شهریور ماه ** توانست * تیم استارتاپی در حوزه های مختلف از قبیل سفارش آنلاین مواد غذایی ارگانیک، سفارش آنلاین نان، سفارش آنلاین میوه، خدمات آنلاین آماده سازی مجالس، خدمات آنلاین تعمیرات و خدمات انلاین تورهای گردشگری را تیم سازی و سازماندهی کرده و در جهت طی مسیر همراهی نماید. بی تردید، جزیره کارآفرینی برای اولین در کشور، با عشق به کارآفرینی به معنای واقعی ارزش آفرینی و بدور از هرگونه لابی بازی های متعارف، با حمایت واقعی اشخاصی که در هر بخش از شروع استارتاپ نیاز به پشتیبانی و چه بسا سرمایه گذاری دارند با آموزش آنها، کمک به تیم سازی، معرفی سرمایه گذار، معرفی هم تیمی مناسب و منتور از سراسر کشور میتواند بهبود دهنده استاندارد اکوسیستم استارتاپی در ایران باشد.

متفاوترین جلسه منتورینگ بوم کسب و کار استارتاپ
در این گردهمایی و اقدام جدید، جزیره کارآفرینی بر آن شد تا جلسه منتورینگ و بررسی بوم ناب * تیم شرکت کننده را در کشتی بر روی دریای خزر برگزار کند. این مهم با هدف ایجاد ارتباطات جدید و افزایش روابط تیم های شرکت کننده با کارافرینان و بنیانگذاران استارتاپهای موفق شکل گرفت، به همین منظور از بسیاری از اساتید، منتورهای متخصص و همچنین صاحبین کسب و کارهای آنلاین دعوت گردید تا با مشارکت اعضای تیم و بسیاری از حضار علاقمند و جزیره کارآفرینی در این ایونت استارتاپی مورخ **/**/**** شرکت نمایند. در این ایونت که با استقبال بسیاری روبرو گردید تبادل نظرات بسیار مفید و مهمی انجام گرفت، تیم ها به تکمیل بومشان تحت نظرات منتورها پرداخته و بسیاری از سرمایه گذاران با بررسی استارتاپهای نوپا و آشنایی با نوع خدماتشان علاقمند به مشارکت در سرمایه گذاری شدند.

جزیره کارآفرینی محل استقرار کشتی استارتاپها
ارتقای اقتصاد جامعه و کارآفرینی، بزرگترین نیاز ایران امروز احساس میشود. شروع دوران طلایی گذار از بازار سنتی به آنلاین و پتانسیل بالای شکل گیری استارتاپها در کشور نیاز به جزیره حاصلخیزی جهت استقرار استارتاپهایی که مستعد، عاشق و تپنده هستند را بیش از پیش کرده بود و حال جزیره کارآفرینی با حمایت یکی از بزرگترین کارافرینان کشور با سابقه مدیریت * استارتاپ موفق ایجاد گردید. بی شک و به باور بسیاری از آنان که دستی بر آتش کسب و کارهای آنلاین دارند؛ دکتر یوسفیان که خود بنیانگ



سرمایه ازاد فوری

سرمایه ازاد فوری

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۹ اسفند ۱۴۰۲   ( 46 روز پیش )