ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

خواص عسل و خواص دارویی عسل(عسل روناس)

خواص عسل و خواص دارویی عسل(عسل روناس)خواص عسل و خواص دارویی عسل(عسل روناس)
   مشاهده شده: 231   |     |     |  

خواص دارویی عسل

مصرف آن با سیر خام، ویروس و عفونت های باکتریایی را از بین می برد.تقویت کننده بینایی و تسکین دهنده گلودرد است و به نوعی شربت سینه محسوب می شود.انرژی زاست، خستگی مفرط را برطرف می کند، میزان هوشیاری ذهن را افزایش می دهد؛ تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است، ماده مغذی، ویتامین و آنتی اکسیدان های لازم را به بدن می رساند.با بهبود جریان خون رسانی، مانع از بیماری قلبی و آسیب به رگ ها و به خصوص مویرگ ها می شود.عملکرد روده را تنظیم می کند، قولنج و سندروم بی قراری روده ها را درمان می کند خاصیت ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده دارد. سوختگی را تسکین می دهد، زخم ها را ضدعفونی می کند، التهاب و درد را کاهش می دهد و روند درمان را تسریع می بخشد.میزان اضطراب را کاهش می دهد و مانند مسکن عمل می کند.آرامش و خواب آرام ایجاد و میزان PH بدن را قلیایی می کند.مانع از شکل گیری تومورهای سرطانی می شود. از سوء هاضمه و رفلکس اسیدی معده می کاهد، زخم های دستگاه گوارش را درمان می کند.

خواص دارویی عسل

آنزیم های طبیعی موجود در آن، روند هضم غذا را بهبود می بخشد.مصرف ناشتا یک لیوان آب ولرم با عسل و آب لیمو، بدن را پاک سازی می کند.خاصیت ضد قارچی دارد.با جویدن موم آن، علایم تب یونجه بهبود می یابد.تشنگی و علایم گرمازدگی را برطرف و سکسکه را متوقف می کند.خاصیت ملین دارد.مخلوط آن با فلفل سیاه و زنجبیل آسم را تسکین می دهد.آب سیر همراه با عسل، فشارخون را کنترل می کند مخلوط عسل، دارچین در آب جوش، در بهبود آرتریت، عفونت مثانه و نفخ معده موثر است. کلسترول مضر را کاهش می دهد و ویروس ها را از بین می برد. روند پیری را کند، قدرت شنوایی را تقویت و بوی بد دهان را رفع می کند.استفاده موضعی از مخلوط عسل، دارچین و روغن زیتون داغ مانع از ریزش مو می شود و دندان درد را نیز متوقف می کند.توجه داشته باشید عسل حاوی هاگ های قارچ است و سیستم ایمنی بدن نوزادان توان مقابله با آن را ندارد. لذا نوزادان زیر یک سال نباید تحت هیچ شرایطی عسل مصرف کنند.

صنایع غذایی روناس در زمینه تولید و عرضه محصولات غذایی با محوریت عسل فعالیت می نماید. این شرکت اعتقاد دارد بهره مندی از محصولات غذایی سالم حق همه شهروندان می باشد و براین اساس نیز ماموریت خود را چنین قرار داده است:
با بهره مندی از نیروی انسانی توانمند، مواد اولیه مرغوب ، ماشین آلات و تکنولوژی مدرن و بسته بندی متمایز می کوشیم تا محصولاتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مصرف کنندگان عرضه نماییم.
ما برآنیم تا با بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز محصولاتی سالم به بازار عرضه نماییم و حضوری قدرتمند و شایسته در بازار منطقه و کشور داشته باشیم.
عسل :
عسل طبی روناس
عسل چهل گیاه روناس
عسل بهاره روناس
عسل آویشن روناس
عسل گون روناس
عسل طبیعی درمانی روناس
عسل شهد موم دار روناس
تمامی محصولات مشروحه در بسته بندی های
***g—***g—***g—***g—*kg — *kg
و بصورت فله در حلب های ** کیلویی قابل ارایه میباشد.

آدرس : تهران/آزادگان شرق/بعد از پل ساوه/خیابان عرفان/شهرک صنعتی حشمت
تلفن: *********** بایرامی
*********** زینالی
********
asal.rotab.ronas@gmail.com



فروش متابی سولفیت سدیم

فروش متابی سولفیت سدیم

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۵ فروردین ۱۴۰۳   ( 16 روز پیش )
فروش متابی سولفیت سدیم

فروش متابی سولفیت سدیم

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ اسفند ۱۴۰۲   ( 35 روز پیش )
آنالایزر فیبر

آنالایزر فیبر

   گیلان خمام
  شماره تماس
۱۲ بهمن ۱۴۰۲   ( 77 روز پیش )
فروش پروپیلن گلیکول

فروش پروپیلن گلیکول

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۶ دی ۱۴۰۲   ( 93 روز پیش )