ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

درب ضد حریق درسام

درب ضد حریق درسامدرب ضد حریق درسام
   مشاهده شده: 179   |     |     |  
درب ضد حریق درسام نصب و جزییات فنی درب ضد حریق فلزی

بطورکلی می توان بیان کرد که نصب درب ضد حریق همانند و مشابه نصب درب ضد سرقت می باشد که در جزییات البته اختلافاتی وجود دارد که قابل ذکر و بیان می باشد. حمل درب ضد حریق توسط * تا * نفر کارگر به طبقات انجام می شود، این نکته قابل ذکر است که وزن درب های ضد حریق بیشتر از *** کیلو می باشدو متناسب به آن باید در مورد حمل به طبقات با توجه به طول زیاد درب های توجه زیادی انجام شود. از طرف دیگر درب های ضد حریق بدون هر گونه مواد اشتعال زا می باشد پس نمی تواند از چوب و غیره به عنوان روکوب استفاده کرد. رنگ های استاتیکی مورد استفاده برای رنگ آمیزی فلز های درب توسط سازمان آتش نشانی مورد تایید قرار گرفته است و از رنگ های ضد آتش به حساب می آید. دستگیره های مختلفی برای در ضد حریق فلزی وجود دارد که هر شرکت متناسب با تاییده ی که دارد نوع دستگیره را به مشتری پیشنهاد می دهد. در حقیقت کارفرما هیچ گونه دخل و تصرفی در نوع مواد و یرآق مصرفی مورد استفاده در درب ضد حریق فلزی ندارد. درب های ضد حریق فلزی حتما پاشنه دار تولید می گردد و این بدلیل این می باشد که نوار منبسط شونده ی دور لنگه درب در زمان حریق می تواند از ورود دود جلوگیری به عمل آورد. در زمان حریق با توجهبه هراسان بودن افراد دستگیره آنتی پنیک بر روی درب تعبیه شده است که با کوچکترین حرکت و فشار بر روی دستگیره قفل باز می شود. پس از نصب درب های ضد حریق با تاییده آتش نشانی ، فروشنده موظف است با توجه به اخذ گواهی سازمان آتش نشانی نسبت به صدور گواهی اصالت کالای مورد تایید سازمان آتش نشانی اقدام کند.

با توجه به شرکت سازنده ی درب ضد حریق فلزی با تاییده آتش نشانی ، متریال مورد استفاده در داخل درب با هم متفاوت می باشد. و این اختلاف متریال باعث تفاوت در زمان مقاومت به حریق درب ضد حریق فلزی می شود. بطور مثال بعضی از شرکت ها از متریال پشم سنگ و گچ نسوز بصورت هم زمان با هم استفاده می کنند. و یا بعضی از کارخانجات از پشم سرامیک یا پشم سنگ بصورت مجزا استفاده می کنند.

ساختار داخلی درب های ضد حریق فلزی با تاییده آتش نشانی بسته به نوع تایید متفاوت می باشد. از ورقهای هیدروکربن ، ورق سیاه یا ورق روغنی و ورق های گالوانیزه بسته به نوع تست انجام شده در تولید درب ضد حریق استفاده می شود. نوع کلاف یندی ورق های فلزی هیدروکربن نیز متناسب با تاییده سازمان آتش نشانی می باشد. کارخانه موظف به تولید درب ضد حریق با جزییات و مشخصات فنی سازمان آتش نشانی می باشد و در صورت تخطی در صورت بروز حریق ، تمام هزینه های مادی و جانی به عهده مشتری می باشد.

منبع: درب ضد حریق درسام