ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

رگولاتور ولتاژ ژنراتور

رگولاتور ولتاژ ژنراتوررگولاتور ولتاژ ژنراتور
   مشاهده شده: 134   |     |     |  

رگولاتورولتاژ ژنراتور مهر الکترونیک
تنظیم کننده ولتاژ خروجی ژنراتور می باشد که در بازار ایران با نام های تجاری AVR ( AUTOMATIC VOLTAG REGULATOR ) و رگولاتور ولتاژ شناخته می شود . این رگولاتور در انواع مختلف و جهت سازگاری با انواع ژنراتورهای موجود در بازار ایران طراحی و ساخته شده است که انواع مختلف آن تمام نیازهای بازار برای ژنراتورهای ساخت کارخانه های مختلف را برآورده می کند . جهت انتخاب نوع مناسب آن بایستی ابتداء شرکت سازنده ژنراتور را درنظر گرفته که تمامی برندهای استنفورد و لینکولن و مکالت و&#****; را شامل می شود ، سپس پارامترهای مهم رگولاتور همانند جریان خروجی رادر نظر گرفت و با یک معادل سازی ساده به رگولاتور معادل و مناسب برای ژنراتور از خانواده مهرالکترونیک دست یافت .
بعنوان مثال : یکی از رگولاتور معروف شرکت استنفورد SLX*** می باشد که معادل آن MEHR E* می باشد .
مهرالکترونیک سازنده انواع مختلف رگولاتور معادل خانواده SLX&#****; می باشد که ژنراتور های این شرکت درایران به فراوانی استفاده می شود.
رگولاتورهای مهر الکترونیک در یک رنج وسیع از جریان خروجی بین *A تا **A و برخی نمونه های خاص تا ***A طراحی و ساخته شده اند .
رگولاتور های مهر الکترونیک علاوه بر ژنراتورهای اکسایتری ژنراتورهای ترانسی یا ذغالی که در گذشته زیاد تولید و استفاده شده اند و همچنین ژنراتور های تک فاز از تمامی خانواده های این ژنراتورها شامل HONDA ، YAMAHA و &#****; که رنج آمپر خروجی آن ها بازه وسیعی از جریان مورد نیاز سیم پیچ های تحریک را شامل می گردند ( از *A تا ***A ) .
مهر الکترونیک امیدوار است در آینده بتواند در جهت خدمت به مصرف کننده محترم با توجه به شرایط کنونی کشور و تورم افسار گسیخته و تحریم های خارجی با ارائه خدمات ساخت رگولاتور مشکلات این قسمت از صنعت را برطرف نموده و تمامی نیازهای داخلی را مرتفع نماید . در این راستا علاوه بر حفظ کیفیت قطعه ساخته شده افزایش قیمت را نیز به خریداران تحمیل ننماید .



قطعات چکش هیدرولیکی

قطعات چکش هیدرولیکی

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
لاینر _نور خطی

لاینر _نور خطی

   البرز مارلیک
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
قیمت و خرید گلیسیرین خوراکی بهداشتی گیاهی klk مالزی

قیمت و خرید گلیسیرین خوراکی بهداشتی گیاهی...

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
کارتن سازی و تولید کارتن

کارتن سازی و تولید کارتن

   البرز نظرآباد
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
قطعات سرامیکی نسوز

قطعات سرامیکی نسوز

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )