ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
   مشاهده شده: 193   |     |     |  
سمپاشی سوسک

 

سمپاشی سوسک ریز

سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه و رستوران و &#****;
سوسک ریز آلمانی یا سوسک کابینت Blattella Germanica که از دسته Animalia از راسته Arthropoda کلاس Insecta ، جنس Blattella و گونه B.germanica که یکی از انواع این سوسک ها با نام علمی German cockouch و Steam fly می باشد.
سوسک ریز بیشتر در آشپزخانه های منازل و رستوران های بیمارستانها ، کارخانجات مواد غذایی، قنادی ها ، بستنی فروشی ها ، سوپر مارکت ها یافت می شود که در اثر سم پاشی غیر اصولی نه تنها مقاوم تر می شوند بلکه باعث انتشار بیشتر آنها می گردد. در این سال ها این جمله ی ((سوسک ریز کابینت داریم و هر چه سمپاشی می کنیم از بین نمی رود )) را از زبان مشتریان زیاد می شنویم . هموطنان گرامی سوسک ریز آلمانی به سرعت مقاوم می شود و شما با خرید سموم غیر کارشناسی از سم فروشی ها مشکل خود را بیشتر و بزرگتر می کنید . این سوسک ها چون ریز هستند مهارت زیادی در پنهان شدن درون درز و شکاف های کابینت ، پشت یخچال ، درون داکت های برق دارند و جاهای تاریک و گرم و مرطوب را بیشتر ترجیح می دهند . و چون نور گریز هستند در تاریکی شب بیرون آمده و تمام مواد غذایی و ظروف را آلوده می کنند و از آنجا که درون هر کپسول تخم آن ها حدود ** عدد سوسک وجود دارد و فاصله بین تولد تا بلوغ آن ها کم می باشد بسرعت تعدادشان زیاد می شود .
کارشناسان شرکت سمپاشی آریا پس از سال ها تجربه و تحقیق مشترک بین متخصصان حشره شناسی و سم شناسی دانشگاه تهران و مونیخ آلمان همواره به فکر بهترین راه حل جهت حذف آفات بیماریزا از محیط زندگی انسان ها ، با استفاده از جدیدترین روش های دفع آفات بدون آسیب زدن به سلامت انسان ها و محیط زیست بوده اند ، بهترین راه حل ها را جهت ریشه کن کردن سوسک ریز آلمان را از شرکت تضمینی آریا بخواهید. سموم مصرفی این شرکت عمدتاً از نوع ارگانیک ، بدون بو ، بدون سمیت و همراه با ضمانت نامه کتبی می باشد . لذا از هموطنان گرامی تقاضا می شود جهت حفظ سلامتی خود و خانواده تان از سم پاشی خود سرانه علیه هر گونه حشره ای بخصوص حشره ساس و سوسک ریز آلمانی خودداری کنید. زیرا سمومی که در حال حاضر در ایران توسط سم فروشی ها به مردم فروخته می شوند بیشتر سموم کشاورزی بوده و علاوه بر مقاوم شدن حشرات باعث بروز حساسیت های تنفسی و پوستی و گاهاً سرطان می گردد. و متاسفانه موردی داشتیم که خانمی جهت از بین بردن سوسک ریز آشپزخانه در کامرانیه تهران با وجود نوزاد در منزل مرتب از حشره کش های کامن و دیگر سموم موجود در سم فروشی ها استفاده کرده ، مشکل سوسک ریز که حل نشده هیچ بلکه نوزاد شش ماهه ایشان به عفونت تنفسی و حساسیت شدید تنفسی گرفتار شده و تا الان که بچه دو ساله می باشد ماهی ** روز در بیمارستان به علت عفونت ریه بستری می باشد. لذا جهت حفظ سلامت خود و خانواده ی تان در صورت مشاهده هر گونه حشره در منزل ابتدا با شرکت های سم پاشی دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت تماس گرفته و مشاوره رایگان و راه حل مناسب دریافت کنید. ضمناً یادآوری می نماید که استفاده از دستگاه های التراسونیک جهت از بین بردن سوسک ریز و ساس و موریانه نتیجه عکس می دهد و باعث پراکنده شدن این حشرات به تمامی نقاط منزل و محل کار می گردد شرکت سمپاشی تضمینی آریا با استفاده از طعمه های صد در صد ارگانیک شرکت بایر آلمان و گرین لایف آمریکا ، تمامی سوسک ریز آلمانی را بدون جابه جایی اسباب و اثاثیه ، بدون نیاز به ترک منزل و تعطیلی کار ، بصورت صدد درصد تضمینی ریشه کن می نماید و ضمانت نامه کتبی ارائه میکند . شرکت سمپاشی تضمینی آریا آماده ارائه خدمات نوین سمپاشی به شما عزیزان می باشد .

 

سوسکهای ریز که معمولا در آشپزخانه ها ی منازل . رستورانها و یا اغذیه فروشیها یافت شده و سوسک آلمانی نامیده می شود مانند سایر سوسریها به آلودگی راه آبها و فاضلابها مربوط نشده و در آن محل تکثیر نمی شود البته مکانهای مرطوب و گرم را برای تولید مثل و تخم گذاری می پسندد مانند پشت آبگرمکن اجاق گاز موتور یخچال و داخل کابینت هاخصوصا زیر سینک ظرفشویی که در این مکانها به وفور یافت می شوند . این سوسک که در اصل سوسک آسیایی بوده و از کشورهای شرق آسیا خصوصا کشور چین و در جعبه های وسایل خانگی به ایران وارد شده و با کارتنهای آلوده به منازل ما وارد میشود و یا به اغذیه فروشیها و رستورانها با جعبه های نوشابه و یا مواد اولیه که از کارخانه های آلوده به این سوسک آورده میشود وارد شده و درمکان ها و یا دستگاههای آلوده به چربی بسرعت رشد و تکثیر میکند .

 

 

چندین سال است که در کشورهای اروپایی از سموم شیمیایی محلول علیه سوسری آلمانی استفاده نمیشود .

دو دلیل بسیار مهم که نباید از سموم شیمیایی علیه سوسری آلمانی استفاده کرد عبارتند از :
*- این سموم اثرات زیان باری بر سلامت انسان ، مواد غذایی و محیط زیست دارند.
*- این سموم ممکن است تعداد کمی از سوسک ها را از بین ببرد ولی تعداد بیشتر آنها که در درز و شکافهای تجهیزات آشپزخانه ، قفسه ها و کابینت ها وجود دارند از بین نمی روند و فوراً بدن خود را نسبت به این سموم مقاوم می کنند بطوریکه اگر حشره را داخل قوطی سم هم بیندازیم از بین نمی رود و این مساله باعث ازدیاد بیش از حد این حشره موذی می گردد.

ما متخصصان سمپاشی تضمینی آریا بنا به وظیفه انسانی که داریم ، جهت از بین بردن تضمینی سوسک های ریز آشپزخانه و کابینت که همان سوسری آلمانی می باشند از مواد و طعمه های خوراکی ، آمریکایی و آلمانی استفاده می کنیم که نه تنها سمیت ، بو و کثیف کاری ندارد بلکه صد درصد و به راحتی این حشره موذی را از محیط کار و منزل شما پاکسازی می کند.

سمپاشی آریا آماده ارائه خدمات سمپاشی سوسک ریز بصورت تخصصی جهت حذف این حشره مزاحم و جلوگیری از شیوع آن در آپارتمان، منازل، بیمارستان، اداره و ارگانها می باشد.
سمپاشی بیمارستان، سمپاشی منزل، سمپاشی ادارات، سمپاشی ارگان، سمپاشی آپارتمان، سمپاشی مجتمع تخصص سمپاشی آریا است.

 

((بیایید همزمان با تکنولوژی اروپا پیش برویم ))

 

مشاوره رایگان و هماهنگی جهت اعزام کارشناس &#****; سمپاشی تضمینی آریا سمپاشی سوسک ریز در تهران ***********
سمپاشی تضمینی آریا (سمپاشی شیراز): سمپاشی سوسک ریز در شیراز،سمپاشی ساس در شیراز و سمپاشی موریانه در شیراز ***********
سمپاشی تضمینی آریا سمپاشی سوسک ریز در بوشهر *********** دکتر مسروری
سمپاشی تضمینی آریا با ارائه ضمانتنامه کتبی و استفاده از سموم ارگانیک و استفاده از سم بدون بو
بدون جابجایی اسباب و اثاثیه منازل و محل کار و تعطیل کردن کار رزومره ادارات و ارگانها دولتی و غیر دولتی
استفاده از سموم بدون خطر برای کودکان و نوزادان
سم های مجاز مورد استفاده در شرکت سمپاشی تضمینی آریا همگام با سمپاشی مدرن در کشورهای پیشرفته با ضمانتنامه بدون برگشت مورد سمپاشی شده می باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت com.سمپاشی یا (xn--mgbxe*e*o*p.com/) مراجعه نمایید.
شماره تهران: ********-***********
آدرس تهران: خیابان شریعتی نبش دولت

ادرس دفتر شیراز:میدان اطلسی
شماره شیراز:***********
فکس:***********

ادرس بوشهر:خیابان امام ساختمان پارسیان

شماره بوشهر: ***********-***********

 



لوله باز کنی نوشهر

لوله باز کنی نوشهر

   مازندران نوشهر
  شماره تماس
۲۰ مهر ۱۴۰۲   ( 190 روز پیش )
مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۱ شهریور ۱۴۰۲   ( 220 روز پیش )