ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

سیستم افزایش بازدید رایگان سایت و و بلاگ و کسب درآمد از اینترنت

سیستم افزایش بازدید رایگان سایت و و بلاگ و کسب درآمد از اینترنتسیستم افزایش بازدید رایگان سایت و و بلاگ و کسب درآمد از اینترنت
   مشاهده شده: 354   |     |     |  
سیستم افزایش بازدید رایگان سایت و و بلاگ و کسب درآمد از اینترنت

کاربران سیستم بازدید ساز گیو می رنک می توانند با انجام بازدید خودکار از سایت ها و بلاگ های کاربران دیگر و همچنین با استفاده از سیستم کسب درآمد از جستجوی گوگل و سیستم های کسب درآمد پاپ آپ و اسمارت پاپ (پاپ باکس) به کسب درآمد بپردازند و درآمد حاصل خود را به بازدید رایگان برای سایت ها و وبلاگ های خود تبدیل نمایند. با استفاده از سیستم گیو می رنک، علاوه بر اینکه رتبه الکسا ایران و جهان سایت و وبلاگ بهبود می یابد، ورودی گوگل سایت و وبلاگ نیز افزایش می یابد و رتبه و رنک گوگل سایت افزایش می یابد.

همچنین با عضویت در سیستم بازدیدساز گیو می رنک می توانید به کسب درآمد واقعی از اینترنت بپردازید.

در سیستم افزایش بازدید گیو می رنک می توانید با استفاده از * روش بازدید از سایت ها و وبلاگ های دیگر کاربران، جستجوی کلمات کلیدی در گوگل و قرار دادن تبلیغات پاپ آپ و پاپ باکس در سایت یا وبلاگ خود درآمد بسیار خوبی داشته باشید. در این روش ها با توجه به آی پی مورد استفاده توسط شخص بازدید کننده و سطح کاربری او، میزان کسب درآمد متغیر است.

همچنین بازدید کنندگان می توانند از چندین سیستم و یا سرور مجازی استفاده نمایند تا به درآمد قابل توجه ماهانه دست یابند.

برای کسب درآمد از طریق سیستم بازدیدساز و تبلیغات پاپ آپ و پاپ باکس نیازی به حضور شما پشت سیستم نمی باشد و در سیستم بازدیدساز بازدیدها به صورت خودکار انجام خواهد شد. فقط باید هر چند وقت یک بار انجام بازدیدها بررسی شود تا در صورت قطعی اینترنت و یا هر مشکل دیگری، دوباره بازدیدها را آغاز نمایید.

درآمد حاصل از بازدیدهای اتوماتیک به کیف درآمد شما منتقل می شود و شما می توانید پس از اینکه درآمد کیف شما به میزان ** هزارتومان رسید، از منو کاربری و در قسمت حساب کاربری وارد صفحه درخواست واریز درآمد شوید و درآمد خود را دریافت نمایید.

همچنین شما می توانید درآمد خود را به سایت ها و وبلاگ های خود اختصاص دهید.

می توانید با استفاده از چندین رایانه (و یا سرور مجازی) به بازدید اتوماتیک بپردازید که در این صورت درآمد شما چندین برابر خواهد شد.

به طور مثال در صورتی که سطح کابری خود را به سطح الماس ارتقا دهید و از ** رایانه یا سرور مجازی برای بازدید خودکار استفاده کنید، می توانید فقط از سیستم بازدیدساز  به درآمد یک میلیون و *** هزار تومان دست یابید که با رایانه های بیشتر، این میزان افزایش خواهد یافت.

 

آدرس سایت: givemerank.ir