ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

شامپو شترمرغ مکس لیدی

شامپو شترمرغ مکس لیدیشامپو شترمرغ مکس لیدی
   مشاهده شده: 158   |     |     |  

شامپو شترمرغ مکس لیدی

شامپو عصاره ی شترمرغ مکس لیدی ، برای موهای کم حجم و نازک که معمولا به دلیل کم پشت بودن حجم مناسبی ندارند طراحی شده است. این موها ممکن است دارای پوست چرب نیز باشند که با تولید سبوم ، موها را کم حجم تر نیز می کند. امروزه شامپو کرمی حجم دهنده ی شترمرغ مکس لیدی ، با ایجاد یک غلاف بر روی موهای نازک ، ضخامت آنها را زیادتر و از طرفی با پاک کنندگی نسبتا بالا ، چرک و چربی را از روی پوست مو برمیدارد تا موها حجیم تر و پر تر شوند.
همراه با عصاره ی شترمرغ + پروتئین + ویتامین B* + کراتین
شامپو عصاره ی شترمرغ با بهره گیری از ترکیبات طبیعی به موها استحکام می بخشد و با ویتامین ها موی سر را از ریشه تا انتها قوی کرده و با پروتئین های مغزی پوست سر را مرطوب نگه داشته و از پوسته شدن آن جلوگیری می نماید. این شامپو با خواص گیاهی کراتین، صاف کننده‌ی مو می باشد و چربی و باقی مانده‌ی مواد حالت دهنده و گرد و غباری که روزانه بر روی موها می‌نشیند پاک کرده و سلامت و تمیزی و درخشنگی و زیبایی را به موهای شما باز می‌گرداند.
عصاره ی شترمرغ : این ماده ی کمیاب کاملا طبیعی مقاومت و استقامت موها و پوست سر را افزایش می دهد. به طور کامل رطوبت موها و پوست سر را تامین می کند و موهای ابریشمی و باطراوت و شفاف را به شما هدیه می دهد



نوروفیدبک و  مشاوره  پروانه

نوروفیدبک و مشاوره پروانه

   البرز کرج
  شماره تماس
۰۱ دی ۱۴۰۲   ( 120 روز پیش )
مشاوره و روانشناسی

مشاوره و روانشناسی

   اصفهان اصفهان
  شماره تماس
۰۲ شهریور ۱۴۰۲   ( 240 روز پیش )
انجام معاینات بدواستخدام ماده ۹۰ تامین اجتماعی و صدور کارت سلامت و کارت بهداشت

انجام معاینات بدواستخدام ماده ۹۰ تامین اجتماعی...

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۷ مرداد ۱۴۰۲   ( 266 روز پیش )