ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فراری دهنده دستگاه التراسونیک موش، سوسک، کک

فراری دهنده دستگاه التراسونیک موش، سوسک، ککفراری دهنده دستگاه التراسونیک موش، سوسک، کک
   مشاهده شده: 191   |     |     |  

فراری دهنده دستگاه التراسونیک موش، سوسک، کک
توضیحات :دارای یک بلند گوی التراسونیک ، فشار صوتی *** db ، تغییرات اتومات جهشی در فرکانس خروجی ، پوشش فرکانسی  **الی ** کیلو هرتز ؛ساخت تایوان تحت لیسانس آمریکا
گروه پارس الکترونیک نماینده انحصاری کمپانی بین المللی Leaven تایوان ، با بیش از ** سال سابقه اجرائی در ایران در زمینه ارائه مشاوره و اجرای علمی سیستمهای فرا صوت دافع جانوران موذی فعالیت مینماید .
لازم به ذکر است بکارگیری سیستمهای آلتراسونیک ذکر شده هم اکنون در کشورهای توسعه یافته جهت ایجاد حفاظت علیه جانوران موذی  بویژه در محیطهای غذائی و بهداشتی گستردگی فراوانی پیدا نموده است .
همانطور که مستحضرید پوشش حفاظتی آلتراسون ، تاثیرات تخریبی  بر روی محیط زیست و بدن انسان را ندارد در صورتیکه بکار گیری       بی رویه سموم شیمیائی میتواند اثرات مخرب و جبران ناپذیری بر روی محیط زیست و بدن انسان داشته باشد .
دستگاههای ارائه شده توسط این گروه دارای تائیدیه های بین المللی از سازمانهای معتبر و شناخته شده نظیر CE اتحادیه اروپا و EPA میباشد .
خواهشمندیم در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات و یا دریافت مشاوره ، از تماس با ما دریغ نفرمائید .   ***********     ***********



فروش پودر شارکول خوراکی – سهند تجهیز نوین

فروش پودر شارکول خوراکی – سهند تجهیز...

   تهران تهران-بازار
  شماره تماس
۲۶ بهمن ۱۴۰۲   ( 63 روز پیش )
روانشناس خوب در سعادت آباد

روانشناس خوب در سعادت آباد

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۶ بهمن ۱۴۰۲   ( 83 روز پیش )