ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش استثنایی موشن کپچر فقط تا ۱۴ اسفند ۹۷

فروش استثنایی موشن کپچر فقط تا ۱۴ اسفند ۹۷فروش استثنایی موشن کپچر فقط تا ۱۴ اسفند ۹۷
   مشاهده شده: 751   |     |     |  

بمناسبت سال جدید شمسی تعدادی از پکیج های موشن کپچر اپتی تراک با تخفیف تا ** اسفند به متقاضیان عرضه میشود.

%** تخفیف برای پکیج نقره ای Silver-Package (کپچر یکنفره) شش عدد دوربین FLEX* فلکس سه با *** فریم سرعت ضبط در ثانیه و با یک لایسن نرم افزار موتیو MOTIVE و یکدست لباس مخصوص باضافه کلیه مارکرها ,کلاه , هاب و گیره های سوپر کلمپ و کلیه متعلقات.

%** تخفیف برای پکیج طلایی یکنفره: Gold-Package- (کپچر یکنفره) شش عدد دوربین FLEX** فلکس سیزده با *** فریم سرعت ضبط در ثانیه و کیفیت *K و با یک لایسن نرم افزار موتیو MOTIVE و یکدست لباس مخصوص باضافه کلیه مارکرهای بدن و انگشتان ,کلاه , هاب و گیره های سوپر کلمپ و کلیه متعلقات.

%** تخفیف برای پکیج طلایی دونفره: Gold-Package- (کپچر دو نفره) ** دوازده عدد دوربین FLEX** فلکس سیزده با *** فریم سرعت ضبط در ثانیه و کیفیت *K و با یک لایسن نرم افزار موتیو MOTIVE و دو دست لباس مخصوص باضافه کلیه مارکرهای بدن و انگشتان ,کلاه , هاب و ** گیره سوپر کلمپ و کلیه متعلقات.

%** تخفیف برای پکیج طلایی دونفره پلاتانیوم: Platinum-B-Package-(کپچر دو نفره) دوازده عدد دوربین Prime** با *** فریم سرعت ضبط در ثانیه و کیفیت *K و با یک لایسن نرم افزار موتیو MOTIVE و دو دست لباس مخصوص باضافه کلیه مارکرهای بدن و انگشتان ,کلاه , هاب و ** گیره سوپر کلمپ و کلیه متعلقات.

کلیه پکیج های بالا تا تاریخ ** اسفند **** شامل تخفیف میشود.

جهت اطلاعات بیشتر از محصولات تخفیف دار با شماره های هات لاین زیر تماس بگیرید و یا با آدرس تلگرامی Twister****@ مراجعه کنید.

*********** -***********
***********

لطفا زمان تماس نام سایت آگهی دهنده را اعلام بفرمایید…