ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش ماشین الات حفاظتی راه

فروش ماشین الات حفاظتی راهفروش ماشین الات حفاظتی راه
   مشاهده شده: 285   |     |     |  
فروش ماشین الات حفاظتی راه

میکروسرفیسینگ

آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ یکی از انواع آسفالت های حفاظتی بوده که در رده روش های ترمیم و نگهداری فراگیر پیشگیرانه جای می گیرد که ضمن تامین اندود سطحی و مقاوم در برابر نفوذ آب، افزایش مقاومت در برابر لغزندگی روسازی را نیز تأمین می نماید. از مزایای این روش می توان به راندمان بالای پخش، حداقل انسداد ترافیکی و تامین سطحی هموار، آببند و با مشخصات اصطکاکی قابل قبول اشاره نمود از وجه تمایز این نوع روکش آسفالت حفاظتی با دیگر طرح ها میتوان به سرعت بالای اجرای پروژه و صرفه اقتصادی اشاره کرد و با توجه به استفاده از قیر امولسیون در اجرای این نوع پوشش و همخوانی آن با محیط زیست، از آلودگی های زیست محیطی جلوگیری به عمل می آید.

گروه بهبود صنعت اقدام به تامین ماشین الات بروز در حوزه حفاظت و بهسازی راه از شرکت داگانگ چین نموده است دستگاه میکرو سرفیسینگ با تکنولوژی هوشمند و کیفیتی بالا وبدون نیاز به موتور کمکی طراحی شده است و در پروژه های مختلف میکروسورفیسینگ و اسلاری سیل برای روکش و ترمیم راه و همچنین در پروژه های آب بندی نیز کاربرد زیادی دارد. این دستگاه تا کنون در بیش ** استان چین و در کشورهای مختلف (برزیل‚ عراق‚ ایران ‚رومانی ‚سریلانکا ‚مالی ‚لائوس) بکارگیری شده است و با عملکرد خوبی که داشته رضایت کاربران را جلب نموده است.

 تست های فراوان این ماشین در طول سال ها سبب شده که این ماشین به یک محصول با کیفیت بالا و بدون نقص برای اجرای پروژه های اسلاری سیل و میکروسورفیسینگ تبدیل شود.
کاربری آسان در کنار طراحی زیبا دستگاه و همچنین قطعات با کیفیت آن باعث شده است تا این مدل به یک دستگاه ایده آل میکروسورفیسینگ تبدیل شود.



batatafruit.com

batatafruit.com

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۵ آذر ۱۴۰۲   ( 141 روز پیش )
فروش آب ژاول

فروش آب ژاول

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۴ آذر ۱۴۰۲   ( 141 روز پیش )
کفی سه محور

کفی سه محور

   البرز هشتگرد
  شماره تماس
۳۱ شهریور ۱۴۰۲   ( 215 روز پیش )