ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش ویژه دستگاه فشارسنج بایوتک

فروش ویژه دستگاه فشارسنج بایوتکفروش ویژه دستگاه فشارسنج بایوتک
   مشاهده شده: 122   |     |     |  
فروش ویژه دستگاه فشارسنج بایوتک

هایپر مارکت پزشکی سروش طب به عنوان اولین هایپرمارکت تخصصی در حوزه تجهیزات پزشکی است که نماینده فروش فشارسنج های با برند بایوتک می باشد. دانش فنی بالا، قیمت مناسب و کیفیت برتر محصولات عواملی پیشی گرفتن این شرکت از سایر رقبای خود می باشد. گستردگی و تنوع بسیار بالای محصولات این شرکت برای مشتریان محترم این امکان را فراهم میکند که به سادگی محصول مورد نظر خود را یافته و در کوتاهترین زمان دریافت کنند.

انواع فشار سنج های بایوتک: دستگاه فشارسنج بازویی بایوتک مدل BP***، دستگاه فشارسنج بایوتک سخنگو، دستگاه فشارسنج بایوتک عقربه ای

دستگاه فشارسنج بازویی بایوتک مدل BP***

فشار سنج بازویی بایوتک (Biotech) به آسانی میزان فشار خون شما را اندازه گرفته و تمام عملکردها و ورود هوای آن به صورت خودکار انجام می گردد. خصوصیت ویژه فشار سنج بازویی بایوتک امکان کارکرد هم از طریق * عدد باتری قلمی و هم از طریق برق شهری است. فشار سنج بازویی داری صفحه نمایشگر بزرگ همراه با * کلید کنترلی برای روشن و خاموش کردن و انجام تنظیمات است. در کنار صفحه نمایشگر نوار نشانگر WHO وجود دارد که فشار خون شما را مطابق با درجه بندی سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد و در صورت وجود بی نظمی در ریتم ضربان قلب توسط نشانگر مربوطه روی صفحه نمایشگر نمایش داده می شود.

نحوه ی بستن فشار سنج روی بازو باید طوری به اندازه ی یک انگشت فضای خالی بین بازو بند و دست وجود داشته باشد و حدود *-* سانتی متر بالاتر از آرنج چپ و در راستای قلب بسته شود.

مزایا :

 توان ذخیره اطلاعات ***** در حافظه

 سیستم اتوماتیک ورود و خروج هوا به دستگاه

 نمایشگر WHO بر روی صفحه نمایش

 صفحه نمایش LCD  بزرگ

 کاربری آسان

 سیستم خاموش شدن خودکار

 نشانگر اتمام باتری

 دقت زیاد

 روش اندازه گیری اسیلومتریک

 سیستم سخنگو

ویژگی ها :

شاخص:  نمایشگر ال سی دی دیجیتال

روش اندازه گیری: سنجش اوسیلومتریک

طیف اندازه گیری:  فشار ***-** میلیمتر جیوه

دقت: فشار ایستا  *+ میلیمتر جیوه

نیروی برق دستگاه: *.***ولت

ابعاد:  ********** 

وزن:  ***  گرم ( با باتریها)

طیف اندازه گیری ضربان قلب:  **-*** پالس/دقیقه

دور بازو:  **-** سانتیمتر