ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش ویژه هایگلاس ایشیک و ای جی تی

فروش ویژه هایگلاس ایشیک و ای جی تیفروش ویژه هایگلاس ایشیک و ای جی تی
   مشاهده شده: 143   |     |     |  

هایگلاس ایشیک (Aisik) تولید کشور ترکیه می باشد.
هایگلاس ایشیک (Aisik) یکی از محصولات کارخانه های ایشیک (Aisik) می باشد که این مجموعه در زمینه تولید فرآورده یا مصنوعات چوبی فعالیت دارد.
از دیگر محصولات کارخانه ایشیک (Aisik) کاپک ,پروفیل ,ورق ملامینه و پارکت می باشد.
ابعاد هایگلاس ایشیک (Aisik) و به ضخامت ** میل می باشد. ابعاد *** × ***
مساله ای که هایگلاس ایشیک (Aisik) را از هایگلاس های تولید شده توسط دیگر کارخانه های ترک متمایز و برجسته می کند استفاده از متریال اروپایی با کیفیت می باشد. در واقع در کارخانه هایگلاس ایشیک(Aisik) مونتاژ نهایی محصول صورت می گیرد و تنها چسب مصرفی که واسط بین ام دی اف و روکش پی وی سی می باشد در این کارخانه تولید می شود.
در هایگلاس ایشیک (Aisik) روکش که نمای ورق می باشد محصول کارخانه رنولیت آلملن بوده و از کیفیت و شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که کارخانه هایگلاس ایشیک (Aisik) به واسطه این کیفیت ** سال گارانتی تغییر رنگ به مشتری ارائه میکند.
در ورق هایگلاس ایشیک (Aisik)ام دی اف که بیس کار می باشد از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است اگر ام دی اف به کار رفته کیفیت و صافی سطح لازم را نداشته باشد به سبب براق بودن روکش هایگلاس تمامی پستی و بلندی های ام دی اف نمایان می گردد در اصطلاح ورق هایگلاس دارای موج می باشد که این مساله باعث پایین آمدن کیفیت ورق هایگلاس ایشیک (Aisik) می گردد.
ام دی اف استفاده شده در هایگلاس ایشیک (Aisik) محصول کارخانه گرونوسپان تولید کشور ایتالیا و لهستان می باشد که از صافی سطح بسیار بالایی برخوردار است در نهایت دستگاههای استفاده شده در تولید هایگلاس ایشیک (Aisik) محصول کشور آلمان بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ورق هایگلاس ایشیک (Aisik) نتیجه بکارگیری متریال با کیفیت ,دستگاههای به روز و در نهایت پرسنل کارآزموده می باشد.
در سالهای اخیر کارخانه ایشیک مبادرت به افزایش طیف رنگ و طرحهای جدید نموده که باعث بالا بردن تنوع در طرحهای خود شده که به سبب این امر هر شخصی با هر سلیقه ای را میتوان راضی نمود از نقطه ضعف های هایگلاس ایشیک (Aisik) می توان به کد گذاری این محصول اشاره کرد چرا که از هیچ قاعده ای پیروی نمی کند.
در این محصول کد گذاری به این صورت است که کد با H یا Y شروع شده و در انتها یک عدد دورقمی کامل کننده آن میباشد و یا متشکل از یک کد * رقمی میباشد مثلا ***
این امر باعث بروز مشکل در سفارش مشتریان میگردد بنابراین باید در هنگام سفارش هایگلاس ایشیک(Aisik) به این نکته توجه کرد مثلا ممکن است در هنگام سفارش کد H** ، کد Y** براس مشتری ارسال گردد یا بلعکس ولی این مسئله در دیگر برندها رعایت شده و از یک کد * رقمی یا * رقمی استفاده میگردد ولی باید اشاره کرد که ایم مسئله خدشه ای به کیفیت هایگلاس ایشیک (Aisik) وارد نمیکند و مسئله اصلی انتخاب تنوع رنگ و کیفیت خود محصول است.
برای بررسی و دریافت اطلاعات دقیق تر محصول با نماینده فروش هایگلاس ایشیک (Aisik) ما تماس بگیرید.
از نماینده فروش هایگلاس ایشیک در ایران میتوانید این محصول را دریافت کنید
همچنین از نماینده فروش هایگلاس ایشیک (Aisik) میتوانید سمپل رنگ تهیه کنید



رولبولت hsa

رولبولت hsa

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
اجرای سنگ لاشه سنگ نمای ساختمان چکشی فرزی رشیدی در تهران دماوند

اجرای سنگ لاشه سنگ نمای ساختمان چکشی...

   تهران بومهن
  شماره تماس
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )
ابندی استخر وجکوزی.

ابندی استخر وجکوزی.

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )
شیشه‌دوجداره‌ایینه‌کاری‌ایینه‌های‌دکوراتیوحکاکی‌وسندپلاس‌بابرندترین‌کارروزدنیا

شیشه‌دوجداره‌ایینه‌کاری‌ایینه‌های‌دکوراتیوحکاکی‌وسندپلاس‌بابرندترین‌کارروزدنیا

   آذربایجان شرقی ملکان
  شماره تماس
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )
اکیپ آرماتوربند فونداسیون کار بخشی در شهریار

اکیپ آرماتوربند فونداسیون کار بخشی در شهریار

   مرکزی خمینی شهر
  شماره تماس
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )