ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

مزایای سانترال ویپ

مزایای سانترال ویپمزایای سانترال ویپ
   مشاهده شده: 214   |     |     |  

چنانچه گفتیم راه‌اندازی یک مرکز تماس VOIP مزیت‌های مختلفی دارد. کم‌هزینه بودن نصب آن، از مهمترین مزایای این سیستم است. استفاده ازفناوری ویپ، چون توسط بستر شبکه برای ارتباطات تلفنی استفاده می‌شود بنابراین موجب کاهش هزینه در کابل‌کشی مجزا برای هر میز کار می‌شود.
هزینه راه‌اندازی مرکز تماس ویپ ممکن است با افزایش تعداد کارکنان، به ازای هر میز کار افزایش ‌یابد. از دیگر مزایای استفاده از مرکز تماسVOIP کارایی آن در کنفرانس‌های صوتی و تصویری است. اداراتی که در فعالیت خود نیاز به برقراری کنفرانس‌ها دارند می‌توانند با برقرار نمودن این کنفرانس‌‌ها تحت VOIP، به صورت کاملاً محسوسی از هزینه برقراری این کنفرانس‌ها با استفاده از تلفن‌های معمولی جلوگیری کنند. دریافت پیام صوتی، مزیت دیگر مرکز تماس ویپ است. با استفاده از این سرویس، زمانی که کاربر قادر به پاسخگویی نباشد، می‌توان برای او پیغام گذاشت.
کاربر با استفاده از IP Phone خود امکان شنیدن این پیام ها را در زمانی که بخواهد دارد. در این حالت، پیام‌ها بر روی سرور اصلی ذخیره می‌شوند و فرد برای شنیدن صندوق ورودی خود، شماره داخلی را گرفته و با وارد کردن رمز، می‌تواند پیام ها را دریافت کند. علاوه بر این موارد، درگاه‌های مبدل تلفن آنالوگ، دریافت voice mail، شنود مکالمات و ده‌ها قابلیت دیگر، از مزایای راه‌اندازی مرکز تماس VOIP می‌باشد.

شرکت تولزنت ********
********



آمپلی فایر تحت شبکه

آمپلی فایر تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۴ بهمن ۱۴۰۲   ( 87 روز پیش )
پیجینگ تحت شبکه

پیجینگ تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ آذر ۱۴۰۲   ( 126 روز پیش )
اینترکام تحت شبکه

اینترکام تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۳ مهر ۱۴۰۲   ( 197 روز پیش )
پیجینگ تحت شبکه

پیجینگ تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۸ مهر ۱۴۰۲   ( 203 روز پیش )