ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نانو عایق رظوبتی هزاره سوم نمایندگی ساری . سمنان و گلستان

نانو عایق رظوبتی هزاره سوم نمایندگی ساری . سمنان و گلستاننانو عایق رظوبتی هزاره سوم نمایندگی ساری . سمنان و گلستان
   مشاهده شده: 183   |     |     |  

تازگی انسان متمدن به این نتیجه رسیده شاید بتوان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته به کمک و یاری منابع طبیعی و محیط زیست شتابدکه از جمله انها فناوری ناو وکاربرد ان درفناوری نانو فیلتراسیونامکان جداسازی ذرات را ازاب حفظ محیط زیست اشاره کرد.
نانو یکی از کار بردهای مهم تکنولوژی و ترتیب امکانان تصفیه شده در مقیاس انوبه فراهم میشود و مقیاس نانو را فراهم میکند باوصف اینکه پنجاه درصد اب های زیر زمینی و لازم برای سلامتی انسان در اب باقی میماند مواد سمیو مضرات ان حذف میشود .
نانو فیلترها در مدت طولانی شیوع بیماریهای قلبی و عروقی وسرطان بترتیب در چین نشان داده شده که با مصرف اب حاصل از ان به میزان ** درصد کاسه شده است و در حال حاضر ضمن معرفی تکنولوژی نانو به اهمیت و کاربرد در صنعت اب و فاضلاب و خالص سازی موارد یادشده اب پرداخته تا این تکنولوژی در کشور مورد استفاده قرار گیرد .
نانو فیلتر اسیون والترافیلشراسیون هایی هستند و میتوان در صنعت اب محصول مبتنی فن اوری نانو تقسیم کرد و قسمت باقی مانده محصولات در حال بررسی ودر مرحله پیش اجاری سازی قرار دارند مانند نانو های الیافی و کربنی از نانو ذرات اشاره کرد انتظار داریم باتوسعه بیشتر فناوری نانو کارایی تصفیه و فیلتراسیون اب مانند خالص سازی وضد عفونی کردن و پالایش بهبود یابد تا از محصولات بتنی بر فناوری نانو در هزینه تصفیه اب را کاهش دهد و پیش بینی میشود از این فناوری عملکرد های جدیدی به مواد افزایش یابد با درک بهتر شیمی سطوح نانو ساختارها امکان کنترل واکنشها با استفاده از نانو به منظور کاهش تولید ضایعات هم به وجود خواهد امد .
در حال حاضر کشورهایی مانند المان ژاپن و امریکا بزرگترین پژوهشگران اقتصادی نو ظهوردر کشورهای توسعه یافته در زمینه تحقیق و توسعه فناوری نانو فعال هستند .



بهترین وکیل ارومیه،بهنازکریمی پریشه،وکیل خوب در ارومیه،وکیل ارومیه

بهترین وکیل ارومیه،بهنازکریمی پریشه،وکیل خوب در ارومیه،وکیل...

   آذربایجان غربی ارومیه
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
قیمت سنگ لاشه سنگ مالون سنگ ورقه ای

قیمت سنگ لاشه سنگ مالون سنگ ورقه...

   تهران دماوند
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
الماس شیشه   گردبر شیشه

الماس شیشه گردبر شیشه

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۱ آذر ۱۴۰۲   ( 136 روز پیش )
قرص و داروی زگیل تناسلی

قرص و داروی زگیل تناسلی

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۰ آذر ۱۴۰۲   ( 137 روز پیش )
اسپیکر تحت شبکه

اسپیکر تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۴ مهر ۱۴۰۲   ( 193 روز پیش )