ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نرم افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری سایان پرداز

نرم افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری سایان پردازنرم افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری سایان پرداز
   مشاهده شده: 208   |     |     |  
نرم افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری سایان پرداز

شرکت سایان پرداز ارائه دهنده نرم افزار های یکپارچه مالی و حسابدای فعالیت خود را از سال **** اغاز نموده و تا کنون توانسته با جذب افراد متخصص در زمینه تیم برنامه نویسی و پشتیبانی و واحد فروش خدمات بروز خود را ارائه دهد. بسته های تولید شده سایان شامل، بسته بازرگانی ، تولیدی ، پیمانکاری ، خدماتی ، فروشگاهی و بسته های سفارشی ویژه مشاغل خاص می باشد. تمامی سیستم های سایان بصورت نا محدود عمل می کند مانند حسابداری چند لایه، انبارداری، خریدو فروش، خزانه، تولید و برنامه ریزی ، سفارشات، اموال و دارایی ثابت، حسابداری انبار، حقوق و دستمزد، بهای تمام شده و &#****;

شما مشتریان محترم می توانید با تماس با شرکت، در سراسر ایران درخواست دموی انلاین را داشته باشید تا تمامی قابلیت های نرم افزار را طبق کسب و کار خود مشاهده نماییدو یا از طریق نمایندگان ما که اطلاعاتشان در وب سایت ثبت شده توضیحات لازمه را دریافت نمایید. 

برخی از مشتریان سایان: شرکت اتحاد لنت، شرکت اتحاد مولد، شرکت قیران پخش، شرکت ایلکا(کشتیرانی) ، مکتب قران قم، انبار کوروش، آذر گاز، رایحه بتن سبز،شرکت امیران پلاس پیشرو،سپهر کارتن، کارتن آریانا، کارتن سازی عدل البرز، صادرات فرش رضوی، &#****;&#****;&#****;&#****;&#****;.

شرکت سایان پرداز مفتخر است تا شما مشتریان عزیز را در جمع خانواده خود داشته باشد تا بتواند نرم افزار هوشمند سایان را در اختیارتان بگذارد و از نظرات مفید شما مدیران محترم در تمامی سیستم های سایان استفاده نماید.

*********** *********** ***********

 



آموزش نرم افزار های حسابداری و خدمات مالی و حسابداری

آموزش نرم افزار های حسابداری و خدمات...

   تهران دماوند -گیلاوند
  شماره تماس
۲۵ آبان ۱۴۰۲   ( 160 روز پیش )