ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نرم افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری سایان پرداز

نرم افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری سایان پردازنرم افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری سایان پرداز
   مشاهده شده: 250   |     |     |  

نرم افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری سایان پرداز

شرکت سایان پرداز ارائه دهنده نرم افزار های یکپارچه مالی و حسابدای فعالیت خود را از سال **** اغاز نموده و تا کنون توانسته با جذب افراد متخصص در زمینه تیم برنامه نویسی و پشتیبانی و واحد فروش خدمات بروز خود را ارائه دهد. بسته های تولید شده سایان شامل، بسته بازرگانی ، تولیدی ، پیمانکاری ، خدماتی ، فروشگاهی و بسته های سفارشی ویژه مشاغل خاص می باشد. تمامی سیستم های سایان بصورت نا محدود عمل می کند مانند حسابداری چند لایه، انبارداری، خریدو فروش، خزانه، تولید و برنامه ریزی ، سفارشات، اموال و دارایی ثابت، حسابداری انبار، حقوق و دستمزد، بهای تمام شده و …

شما مشتریان محترم می توانید با تماس با شرکت، در سراسر ایران درخواست دموی انلاین را داشته باشید تا تمامی قابلیت های نرم افزار را طبق کسب و کار خود مشاهده نماییدو یا از طریق نمایندگان ما که اطلاعاتشان در وب سایت ثبت شده توضیحات لازمه را دریافت نمایید. 

برخی از مشتریان سایان: شرکت اتحاد لنت، شرکت اتحاد مولد، شرکت قیران پخش، شرکت ایلکا(کشتیرانی) ، مکتب قران قم، انبار کوروش، آذر گاز، رایحه بتن سبز،شرکت امیران پلاس پیشرو،سپهر کارتن، کارتن آریانا، کارتن سازی عدل البرز، صادرات فرش رضوی، …………….

شرکت سایان پرداز مفتخر است تا شما مشتریان عزیز را در جمع خانواده خود داشته باشد تا بتواند نرم افزار هوشمند سایان را در اختیارتان بگذارد و از نظرات مفید شما مدیران محترم در تمامی سیستم های سایان استفاده نماید.

*********** *********** ***********

 



آموزش نرم افزار های حسابداری و خدمات مالی و حسابداری

آموزش نرم افزار های حسابداری و خدمات...

   تهران دماوند -گیلاوند
  شماره تماس
۲۵ آبان ۱۴۰۲   ( 154 روز پیش )