ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نرم افزار ارسال آگهی اتوماتیک به سایتها

نرم افزار ارسال آگهی اتوماتیک به سایتهانرم افزار ارسال آگهی اتوماتیک به سایتها
   مشاهده شده: 76   |     |     |  

نرم افزار درج آگهی رایگان اتوماتیک در سایتهای آگهی رایگان اولین و تنها نرم افزار هوشمند ارسال اتوماتیک آگهی به سایتها
درج آگهی در سایتها به صورت دستی کاری زمانبر و حوصله بر است که اغلب هم روزانه به تعداد کمی آگهی می توانید در سایتها درج نمایید. گروه طلای نرم یک راه حل کارا و مفیدی را در سال **** ارائه نمود که به عنوان ربات هوشمند درج آگهی روبووب روانه بازار شد و با استقبال زیادی از طرف کاربران مواجه شد. نرم افزار درج آگهی به مانند یک کاربر انسانی طراحی شده که تمامی کارهایی که یک کاربر واقعی باید ااز مرحله ثبت نام تا درج آگهی انجام دهد را طی می نماید و تمامی قوانین و استانداردهای تک تک سایتها را پذیرش و رعایت می نماید.
هدف از طراحی این نرم افزار سرعت بخشیدن به ثبت آگهی و ارسال آنها به سایتها به صورت روزانه می باشد.در این نرم افزار باید ابتدا مشخصات کاربری خود را بدهید تا نرم افزار با این مشخصات در تک تک سایتهای موجود در لیست خود به صورت هوشمند و اتوماتیک ثبت نام نماید. نرم افزار تمامی باکس های مرحله ثبت نام سایتها را پر کرده و خود نیز دکمه ثبت نام را میزند. سپس وارد سایت بعدی شده و باکس های خواسته شده سایت را پر کرده و ثبت نام نموده و این کار را تا آخرین سایت موجود در لیست نرم افزار انجام می دهد. سپس با تعریف محصول یا خدماتی که دارید که شامل عنوان و متن و تصویر و کلمات کلیدی و .. می باشد نرم افزار با شروع از اولین سایت آگهی شما را به ترتیب در سایت درج نموده و دکمه ثبت آگهی را خود به صورت اتوماتیک زده و ادامه کار تا آخرین سایت موجود در لیست
به کمک این نرم افزار شما می توانید انواع آگهی های محصول و خدمات خودتان را با سرعت بسیار بیشتری نسبت به کاربر واقعی و با هزینه بسیار کمتری روانه سایتهای درج آگهی نمایید.
متن های ارسالی شما طبق قوانین گوکل ابندکس خواهد شد بنابراین باید متن های شما هر روز متن هایی شامل کلمات کلیدی باارزش و محتوایی پربار باشد تا آگهی های شما سریع تر در صفحات اول دیده شود.
با درج روزانه آگهی خود با عناوین و متن های مختلف باارزش می توانید به افزایش بازدید سایتتان کمک شایانی کنید.
پس روبوادز یک نرم افزار کمکی بسیار کارا جهت افزایش بازدید سایت و درنتیجه افزایش مشتریان احتمالی اینترنتی شما گردد.
این نرم افزار پس از ثبت نام اولیه اتوماتیک در روز اول رجیستر شدن هر روز می تواند از شما آگهی های مختلف را گرفته و هر آگهی شما را در مدت زمان حداکثر دو ساعت روانه سایتهای آگهی نماید. بنابراین شما می توانید از روبوادز هر روز چندین بار بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایید.
افزایش درج آگهی با عناوین مختلف کمک می کند تا آگهی های شما با احتمال بیشتری بر اساس سرچ کلمه کلیدی مشتریان در صدر جستجوها قرار گیرد چون شما از قبل آگهی ها با همان عنوان و متن های باارزش قرار داده اید و گوگل آنها را ایندکس می نماید.
این نرم افزار همچنین برای کسانی که به صورت دستی برای مشتریان خود درج آگهی می کنند هم می تواند بسیار مفید می باشد که بتواند در کار خود تسریع ببخشند تا بتوانند مشتریان بیشتری را ساپورت نمایند.
این نرم افزار از سال **** تاکنون توانسته مشتریان زیادی را جذب نموده و به رونق کسب و کارها کمک شایانی نماید. هزینه اندک خرید نرم افزار درج آگهی با فروش شما با کمک درج آگهی توسط خود نرم افزار جبران خواهد شد و حتی هزینه درج هر آگهی برای شما کمتر از ** ریال تمام خواهد شد.
سایت



تلفن
***********
***********



نمایندگی اپسون

نمایندگی اپسون

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۱ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات جامع تعمیرات ماشین‌های اداری

فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات...

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات جامع تعمیرات ماشین‌های اداری

فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات...

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۶ دی ۱۴۰۲   ( 93 روز پیش )
مرکز طراحی آرت لند

مرکز طراحی آرت لند

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۲ شهریور ۱۴۰۲   ( 238 روز پیش )