ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نماینده انحصاری و فروش انکودر و تاکو ژنراتور های ( Encoder & Tacho generator ) radio-energie (رادیو انرژی) فرانسه

نماینده انحصاری و فروش انکودر و تاکو ژنراتور های ( Encoder & Tacho generator ) radio-energie  (رادیو انرژی)  فرانسهنماینده انحصاری و فروش انکودر و تاکو ژنراتور های ( Encoder & Tacho generator ) radio-energie  (رادیو انرژی)  فرانسه
   مشاهده شده: 843   |     |     |  

بازرگانی راد الکتریک توزیع کننده ملزومات برق و الکترونیک صنعتی  
 
بازرگانی راد الکتریک به عنوان بزرگترین وارد کنندگان تجهیزات برق و الکترونیک صنعتی در ایران، فعالیت خود را از سال **** آغاز نموده و هم اکنون با داشتن نمایندگی انحصاری از کمپانی های معتبر اروپایی و آسیایی به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تاکو ژنراتور می باشد و آمادگی خود را جهت ارائه تجهیزات کنترل حرکت و موقعیت در زمینه های زیر اعلام می دارد :
 
یکی از روش های تعیین موقعیت و سرعت موتور یا هر وسیله دوار دیگر، استفاده از تاکو ژنراتور می باشد. تاکو ژنراتورها ماشین هایی هستند که به صورت ژنراتور DC کار می کنند و برای تبدیل سرعت دورانی به سیگنال الکتریکی (گرادیان ولتاژ) متناسب با آن دور به کار برده می شوند. همان طور که می دانید ولتاژ خروجی این ژنراتور ها، متناسب با سرعت چرخش آن است و معمولا ضریب آن به صورت چند ولت بر دور مورد نظر، بیان می گردد. این تجهیزات به صورت مستقیم یا به صورت کوپل شده به محوری که سنجش سرعت آن مورد نظر است، متصل می شوند. برخی از کاربردهای وسیع  تاکو ژنراتور ها در کالیبراسیون برای مقاومت بار شفت، کنترل اتوماتیک خط های تولید کارخانجات، آزمایشگاه ها و پروژه هایی که موقعیت قطعه ای بسیار مهم است، می باشد. سادگی، دقت، قابل اطمینان بودن، بالا بودن ضریب تقویت و همچنین اندازه گیری مستقیم سرعت بدون نیاز به محاسبات، از مزایای استفاده از انواع این وسیله اندازه گیری می باشد.
********
 
 



لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

   گیلان رشت لولمان اتاقسازی امپراطور صولتی
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )