ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نماینده انحصاری و فروش انکودر و تاکو ژنراتور های ( Encoder & Tacho generator ) مارک های HUBNER Baumer آلمان Baumer GISSEN , آلمان Baumer BERLIN , آلمان ، Baumer IVO آلمان و Baumer Thalheim آلمان

نماینده انحصاری و فروش انکودر و تاکو ژنراتور های ( Encoder & Tacho generator ) مارک های  HUBNER Baumer  آلمان Baumer GISSEN , آلمان Baumer BERLIN , آلمان ، Baumer  IVO آلمان و Baumer  Thalheim آلماننماینده انحصاری و فروش انکودر و تاکو ژنراتور های ( Encoder & Tacho generator ) مارک های  HUBNER Baumer  آلمان Baumer GISSEN , آلمان Baumer BERLIN , آلمان ، Baumer  IVO آلمان و Baumer  Thalheim آلمان
   مشاهده شده: 313   |     |     |  

بازرگانی راد الکتریک توزیع کننده ملزومات برق و الکترونیک صنعتی     
 
انکودر ( ENCODER ) که به آن رمز گذار نیز می گویند، یک تجهیز الکترومکانیکی است که حرکت یک جسم را به یک کد دیجیتال یا آنالوگ تبدیل می کند؛ در واقع وسیله ای برای اندازه گیری میزان جابجائی از نقطه ای به نقطه دیگر است. در جوامع صنعتی انکودر ها  را بر اساس تعداد پالسی که در یک دور (*** درجه) ایجاد می شود طبقه بندی می کنند. امروزه انکودرهای دیجیتال بطور وسیعی مورد استفاده قرار می گیرند و با پیشرفت علم به کمک تکنولوژی های نوین بسیار دقیق و کارامد ساخته می شوند. 
انکودرها از لحاظ ساختمان در دو نوع خطی (Linear Encoder) و چرخشی (Rotary Encoder) و از لحاظ عملکرد نیز در دو نوع انکودر مطلق (Absolute Encoder) و انکودر افزایشی (Incremental Encoder) طراحی و ساخته می شوند.
انکودرهای مطلق برای کاربردهائی استفاده می شوند که وسیله برای مدت زمان طولانی، متوقف می ماند و یا با سرعت کمی حرکت  می کند.  به عنوان مثال کنترل سطح ، تلسکوپها و آنتن های مخابراتی بزرگ ، جرثقیلهای بزرگ و غیره.
موارد استفاده انکودرهای افزایشی بسیار متنوع و متعدد است ، به ویژه در کاربردهایی که دقت و حساسیت از اهمیت زیاد و حیاتی برخوردار هستند. مانند دستگاه های پزشکی یا صنایع نظامی و … مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از عمده ترین کابردهای انکودرهای افزایشی به قرار زیر است:
ü             آسانسور
ü             ماشین های صنعتی مثل CNC
ü             صنایع روباتیک
ü             تجهیزات کالیبراسیون
ü             صنایع هوانوردی و فضایی
ü             تجهیزات پزشکی و دستگاه عکسبرداری ( ( MRI, X-Ray Imaging
ü             تجهیزات نقشه برداری مانند موقعیت سنجی آنتن GPS 
ü             کارخانجات تولید نیمه هادی ها
یکی دیگر از روش های تعیین موقعیت و سرعت موتور یا هر وسیله دوار دیگر، استفاده از تاکو ژنراتور  (Tacho generator) می باشد. تاکو ژنراتورها ماشین هایی هستند که به صورت ژنراتور DC کار می کنند و برای تبدیل سرعت دورانی به سیگنال الکتریکی (گرادیان ولتاژ) متناسب با آن دور به کار برده می شوند. همان طور که می دانید ولتاژ خروجی این ژنراتور ها، متناسب با سرعت چرخش آن است و معمولا ضریب آن به صورت چند ولت بر دور مورد نظر، بیان می گردد. این تجهیزات به صورت مستقیم یا به صورت کوپل شده به محوری که سنجش سرعت آن مورد نظر است، متصل می شوند. برخی از کاربردهای وسیع  تاکو ژنراتور ها در کالیبراسیون برای مقاومت بار شفت، کنترل اتوماتیک خط های تولید کارخانجات، آزمایشگاه ها و پروژه هایی که موقعیت قطعه ای بسیار مهم است، می باشد. سادگی، دقت، قابل اطمینان بودن، بالا بودن ضریب تقویت و همچنین اندازه گیری مستقیم سرعت بدون نیاز به محاسبات، از مزایای استفاده از انواع این وسیله اندازه گیری می باشد.
 



لاینر _نور خطی

لاینر _نور خطی

   البرز مارلیک
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

   گیلان رشت لولمان اتاقسازی امپراطور صولتی
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )