ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
چاپ پاپ آپچاپ پاپ آپ
   مشاهده شده: 143   |     |     |  
چاپ پاپ آپ

استند پاپ آپ نمایشگاهی، در واقع یک سازه کم حجم و سبک پروفیلی است، که در ابعاد بزرگ می توانید آناستند نمایشگاهی استند پاپ آپ چاپ پاپ آپ طراحی کاتالوگ طراحی کاتالوگ حرفه ای نمونه طراحی کاتالوگ قیمت طراحی کاتالوگ را تهیه کنید و پوستر بزرگ تبلیغاتی خود را بر روی آن نصب کنید. در قسمت بالای پاپ آپ می توانید پروژکتور یا هالوژن هایی به منظور نورپردازی داشته باشید، تا تابیدن این نور به سمت پاپ آپ، باعث بالا بردن جلوه پاپ آپ و جذب افراد در فضا شود.

بهترین مزیت پاپ آپ این است که به راحتی نصب می شود و پس از استفاده، جمع می شود و در یک کیف، به صورت کم حجم قابل حمل خواهد بود. این ویژگی باعث می شود، که بتوانید از استند پاپ آپ به دفعات و برای نه تنها در نمایشگاه، بلکه برای هر رویداد دیگری مانند همایش ها، کنفرانس های خبری، کنفرانس های مطبوعاتی، کنفرانس ها ورزشی، سمینارها و&#****; می توانید استفاده کنید.

در نمایشگاه و هر مکان پر بازدیدی که استند پاپ آپ نصب می شود، باید دقت داشته باشید که افراد پیوسته در حال رفت و آمد هستند، و تنها چند ثانیه برای دیدن تصویر شما تأمل خواهند کرد. بنابراین تصویر شما باید انقدر جذاب و رسا باشد، تا در آن فرصت کم، هم توجه بیننده را به سمت خود جلب کند، و هم مفهوم و محتوا تصویر را به مخاطب انتقال دهد. پس شما برای طراحی استند پاپ آپ، دقت لازم را داشته باشید.

چاپ استند پاپ آپ در ابعاد بزرگ و با کیفیت بسیار زیادی صورت می گیرد و پس شما باید یک تصویر با وضوح بالا انتخاب کنید، که کیفیت چاپ استند پاپ آپ دارای چشمگیرترین و بهترین خروجی باشد.

تصویر پاپ آپ می تواند شامل تصویری از لوگو و نام برند شما، معرفی محصولات، نمونه کارها و&#****; باشد. در واقع می توانید تصویر روی آن را با هر اطلاعات و رنگی، از جمله رنگ های سازمانی خود، طراحی، و برای چاپ استند آماده کنید. در صورتی هم که طرح آماده برای این کار ندارید، می توانید در کنار سفارش استند پاپ آپ، سفارش طراحی استند پاپ آپ را هم ثبت کنید تا گروه طراحی بانی چاپ مناسب ترین طرح را برای شما آماده نمایند.

این تصویر پس از قرارگیری بر روی استند پاپ آپ، می تواند در فضایی که استفاده می کنید، نقش دیوارهای پیش ساخته، پس زمینه، دیوار پشت میز کانتر و&#****; را ایفا کند و با توجه به طرح تصویر و گسترده بودن آن، به معرفی نام برند شما و یا معرفی محصولتان کمک بسیاری کند.

بسیاری از کسانی که غرفه دار هستند و یا مشاغل آن ها، مشاغلی است که در همایش ها و سمینار ها زیاد شرکت می کنند، به سازه های نمایشگاه از جمله استند پاپ آپ نمایشگاهی نیاز خواهند داشت، چون پاپ آپ یکی از استند های نمایشگاهی پر کاربرد است که می توان از آن چندین بار استفاده کرد و قیمت استند پاپ آپ بسیار کمتر از این است که شما بخواهید برای هر بار شرکت در نمایشگاه برای ساخت و طراحی غرفه هزینه های گزاف بپردازید.

نحوه تولید پاپ آپ:
چاپ پاپ آپ طرح شما بر روی کاغذ کوتد با دستگاه چاپ پلات، انجام می شود و سپس برای محافظت در برابر عوامل محیطی و لک و آسیب، روی آن را با پوشش لمینیتی از جنس پلاستیک می پوشانند. طرح تصویر در ابعاد بزرگ یا قطعات کوچک تر چاپ شده و با کمک آهنربا و مگنت بر روی سازه آلومینیومی، به صورت پازل می چسبد. این سازه های آلمینیومی به صورت پیش ساخته هستند و نصب استند پاپ آپ و جمع شدن آن به آسانی امکان پذیر است و استندهای پاپ آپ پس از جمع شدن داخل یک کیف چرخدار برای حمل آسان قرار می گیرند.

انواع استند پاپ آپ به دو صورت زیر می باشد:

استند پاپ آپ تخت (استند پاپ آپ صاف)
استند پاپ آپ منحنی

کاربرد استند پاپ آپ:
پاپ آپ در غرفه آرایی به عنوان دیوار
استند پاپ آپ در غرفه آرایی به عنوان دیوار پس زمینه
استند پاپ آپ در غرفه آرایی برای قرار گیری در پشت میز کانتر
استند پاپ آپ برای استفاده در همایش ها و سمینار ها و&#****;
استند پاپ آپ برای پس زمینه در کنفرانس های خبری، مطبوعاتی، ورزشی و&#****;
استند پاپ آپ به عنوان استندهای تبلیغاتی برای تبلیغ و یا فروش محصول در مراکز تجاری و فروشگاه های زنجیره ای و&#****;
استند پاپ آپ برای پشت میز کانتر در مترو ها و فضاهای عمومی به منظور اطلاع رسانی، فروش و یا انتشار بروشور و



کارتن سازی و تولید کارتن

کارتن سازی و تولید کارتن

   البرز نظرآباد
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
جعبه بسته بندی لامپ

جعبه بسته بندی لامپ

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ اسفند ۱۴۰۲   ( 36 روز پیش )
چاپ جعبه لامپ

چاپ جعبه لامپ

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ اسفند ۱۴۰۲   ( 36 روز پیش )
مرکز چاپ پدیده نو

مرکز چاپ پدیده نو

   آذربایجان شرقی مرند
  شماره تماس
۲۵ آذر ۱۴۰۲   ( 126 روز پیش )
چاپ ریحانی

چاپ ریحانی

   آذربایجان شرقی مرند
  شماره تماس
۲۷ تیر ۱۴۰۲   ( 277 روز پیش )