ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

کتاب های تخصصی «از قیر تا ایزوگام»

   مشاهده شده: 114   |     |     |  

کتاب های تخصصی «از قیر تا ایزوگام»
از آنجا که هیچ کتاب کامل و جامعی در صنعت قیر و ایزوگام به زبان فارسی وجود ندارد، شرکت فنی مهندسی فناور گستر پیمان اقدام به تدوین و نوشتن مجموعه کتاب‌های تخصصی در این صنعت به نام «از قیر تا ایزوگام» نموده است. این کتابها با توجه به مطالب مورد نیاز در صنعت عایق و قیر نوشته شده و تا حد امکان سعی شده است تا تمامی مسائلی که در این صنایع وجود دارد بطور جامع و با زبان ساده بیان شوند. متاسفانه یکی از مشکلات این صنایع در کشور ما عدم استفاده از متخصصین در امر تولید می‌باشد.
شرکت فناور گستر پیمان با ایجاد واحد پژوهشی در این شرکت، سعی در بوجود آوردن شرایط و امکانات جهت انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و خدماتی، علمی و آزمایشگاهی و ارائه مشورت‌های علمی و همچنین فرموله کردن محصولات و کاربرد آنها در حل مشکلات و رفع نیازهای صنعت قیر و عایق نموده است.
یکی دیگر از اهداف شرکت، بالابردن سطح آگاهی مشتریان و علاقه مند کردن آنها به نوآوری به جای کپی کردن کارها می‌باشد. یکی از مشکلات صنعت عایق‌های رطوبتی این است که کارخانجات ایزوگام، استفاده از پلی استر و تیشو با کیفیت را برای تولید عایق خوب و استاندارد، به عنوان یک راهکار اصلی می‌دانند ولی باید توجه داشت که بیش از **% این محصول را قیر تشکیل می‌دهد، قیر بزرگترین ماده اولیه در عایق رطوبتی می‌باشد. نوع قیر مناسب در این محصول، مستقیماً روی کیفیت محصول اثر می‌گذارد و تیشو و پلی استر در مرحله بعدی قرار دارند.
شرکت سعی کرده است با نو اوری و تکنیک‌های جدید و ارائه خدمات به مشتریان خود، نشان دهد که کارهای جدید و دست برداشتن از روش‌های اشتباه قدیمی، از یک طرف در سود و منفعت زیاد از نظر مالی و از طرف دیگر بالا بردن سطح کیفیت تولیدات نقش بسزایی دارد. از نکته‌هایی که باید توجه داشت این است که هزینه عایق در ساختمان سازی نسبت به مصالح و مواد دیگر چون سیمان و غیره، خیلی جزئی و کم می‌باشد و تولید کنندگان متاسفانه در رقابت و جلب مشتری، محصولات خود را با قیمت کمتری نسبت به رقبا روانه بازار می‌کنند. این یکی از روش‌های رقابت ناسالم و فلج کردن تولید این نوع محصول میباشد. همگی آگاهیم که مشتری حاضر است محصول را با قیمت بیشتر و لی کیفیت بهتر بدست آورد ولی متاسفانه طرف حساب تولید کننده، مصرف کننده نیست. بین این دو طرف نمایندگی‌های فروش (نصاب‌ها) قراردارند که خیلی تعیین کننده هستند چرا که نمایندگان فروش همواره محصولی را تبلیغ می‌کنند که در فروش آنها سود آوری بیشتری نصیب خودشان می‌شود و کیفیت محصول از درجه اهمیت کمتری برخوردار است.
اکثر قیرهای طبیعی ایران به صورت جامد بوده و به همان صورت قابل استفاده نمی باشد. مناطق دارای قیر طبیعی در ایران، به طور عمده در استانهای کرمانشاه، ایلام و خوزستان واقع گردیده و در برخی مناطق دیگر نیز بصورت محدود مشاهده گردیده است.
قیر طبیعی مناسب قیری است که قابلیت امتزاج خوبی با قیر نفتی داشته و پس از اختلاط با قیر نفتی محصولی به دست آید که مشخصات آن مطابق با استانداردهای قیرهای راهسازی باشد. چنین قیری بایستی دارای نقطه ذوب نسبتاً پایین، حلالیت بالا در سولفور کربن و خاکستر معدنی کم باشد.
در این کتاب ضمن آشنائی با انواع پالایشگاه ها و فرآورده های نفتی مختلف به ویژه قیر و استانداردهای مربوطه ، روش عایق کاری رطوبتی قیر و گونی و روش های جدید عایق کاری رطوبتی و استانداردهای عایق رطوبتی و نصب و نگهداری بررسی شده‌اند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرمایید.
E-mail: Support@fgpco.ir,, Https://telegram.me\FGPco
آدرس: تهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک*** – طبقه* – واحد*
تلفکس :******** و ******** (**-**+)
ساعت پاسخگویی همه روزه از ساعت * الی ** به جز ایام تعطیل
تنها در ساعات کاری تعیین شده پاسخگوی شما هستیم



رولبولت hsa

رولبولت hsa

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
ته لنجی بدون گمرکی از دبی

ته لنجی بدون گمرکی از دبی

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات جامع تعمیرات ماشین‌های اداری

فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات...

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )
تعمیر سشوار اصفهان  ، تعمیر انواع سشوار

تعمیر سشوار اصفهان ، تعمیر انواع سشوار

   اصفهان اصفهان
  شماره تماس
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )
تامین و تولید انواع فرآورده های گرافیتی

تامین و تولید انواع فرآورده های گرافیتی

   قزوین قزوین
  شماره تماس
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )
تنظیم عقدنامه(صیغه نامه)خطبه عقدطلاقنامه وفسخ

تنظیم عقدنامه(صیغه نامه)خطبه عقدطلاقنامه وفسخ

   خراسان رضوی مشهد
  شماره تماس
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )