ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
کسب درآمد درمنزلکسب درآمد درمنزل
   مشاهده شده: 110   |     |     |  

عزیزان اگر یک کامپیوتر یا لپ تاب متصل به اینترنت دارید میتوانید با آموزش ها و استراتژی های فوق العاده به درامد های میلیونی برسید&#****;
🔴 دوستان لزومی ندارد که کامپیوترتان تنها این کار را انجام دهد&#****; میتوانید روی سیستم کاری خودتون یا هر سیستمی که میخواید نصب و مرورگر جدید گوگل را اجرا کنید خودش شروع به استخراج میکند و همزمان با ان کارهای روزمره خودتون را با کامپیوترتان انجام دهید فقط مرورگر باید باز باشد و ان را نبندید
(این مرورگر دقیقاذهمان مرورگر کرومه فقط با قابلیت استخراج بیتکوین)
دوستان بدون سرمایه گذاری بدون پرداخت هزینه با تکنیکهای ما با استخراج #بیت_کوین به درامد میلیونی و اگه حوصله کنید حتی به درامد میلیاردی برسید
با حوصله بخوانید و اگر در مورد ارز دیجیتالی بیت کوین اطلاعی ندارید حتما سرچ و #تحقیق چند دقیقه ای در اینترنت داشته باشید تا با معجزه بیت کوین اشنا شوید و به درامد میلیونی و بالاتربرسید

بیت کوین: اولین ارز رمزنگاری شده

ارزهای رمزنگاری شده فقط یک سری کد رایانه‌ای هستند که ارزشی پولی را در خود نگهداری می‌کنند. این کدها توسط رایانه‌هایی با قدرت بالا و البته صرف مقدار زیادی انرژی تولید می‌شوند.

ارز رمزنگاری شده را ارز دیجیتال نیز می‌نامند. ارز رمزنگاری شده و ارز دیجیتال هر دو نوعی پول عمومی هستند که از طریق فرآیند بسیار پیچیده رایانشی تولید شده و میلیون‌ها کاربر رایانه‌ای که در اصلاح «استخراج‌کننده» یا «ماینر» نامیده می‌شوند بر درستی آن نظارت می‌کنند. به همین دلیل امکان جعل این پول تقریبا وجود ندارد.

منظور از «رمزنگاری شده» این است که فرآیندی امنیتی برای حفاظت از تراکنش‌های صورت گرفته با این نوع ارز دیجیتال وجود دارد. این فرآیند همچنین بر تولید «سکه» های جدید نظارت دارد. منظور از «سکه» در یک ارز دیجیتال، مقدار مشخصی از کد رایانه‌ای است.

بدست آوردن بیت کوین:

از طریق استخراج بیت کوین یا اصطلاحا ماین کردن قابل انجامه.

طی انجام عملیات استخراج بیت کوین یا همون ماینینگ،دستگاه های استخراج بیت کوین،کامپیوتر و یا لپ تاپ با انجام فرآید پردازش تراکنش های بیت کوین،مقداری بیت کوین استخراج میکنند.

به این معنی که ماینر(شخصی که بیت کوین استخراج میکنه) در ازای حل یک سری معادلات ریاضی،که توسط کامپیپترش انجام میشه مقداری بیت کوین کسب میکنه.

با توجه به قیمت بسیار بالای دستگاه استخراج بیت کوین(بیست میلیون تومان) ما این کار را بدون هزینه و به راحتا با کامپیوتر یا لپ تاپ انجام میدیم.

دقیقا چطوری باید بیت کوین استخراج کنیم؟

ما با نصب کردن یک افزونه مخصوص روی کامپیوتر یا لپ تاپمون اقدام به استخراج بیت کوین میکنیم،

فقط کافیه که کامپیوتر روشن باشه و به اینترنت متصل باشه که مصرف اینترنتش هم بسیار پایینه,

و افزونه رو باز بذاریم تا کامپیوتر استخراج بیت کوین رو انجام بده

به همین سادگی

در واقع ما هیچ کاری انجام نمیدیم جز روشن کردن کامپیوتر و باز کردن افزونه!

در واقع افزونه از قدرت CPU کامپیوتر شما برای حل معادلات استفاده میکنه و در ازاش بهتون واحد های کوچکتر بیت کوین که اسمش ساتوشی هست رو میده(یک بیت کوین معادل صد میلیون ساتوشی هست)

حالا هرچی قدرت CPU کامپیوتر شما بیشتر باشه سرعت استخراج بیت کوین هم بیشتر میشه



سرمایه ازاد فوری

سرمایه ازاد فوری

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۹ اسفند ۱۴۰۲   ( 20 روز پیش )