ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار
کسب درآمد در منزلکسب درآمد در منزل
   مشاهده شده: 61   |     |     |  

یه شارژ **** تومانی پای من و شما **** تومان میوفته این *درصد که *** تومانه واریز سازمان مالیات و سود برای *عاملین فروش* میشه &#****;
اینکه متوجه سود بشی آپ رو مثال میزنم که به ازای حاشیه سودش جایزه های بزرگی میده و در رسانه های ملی میلیاردی تبلیغ جوایزش رو میکنه.
خوب من و تو چطور میتونیم از شارژ به درآمد برسیم ؟! یه برنامه به اسم **** هست که بچه های دانشگاه شریف ساختنش و درکنار شارژ کردن گوشیتون پرداخت قبوض آب برق گاز و &#****;. میتونید درآمدم داشته باشید!! به این نحوه که خودتون گوشیتونو شارژ ****تومانی میکنید یا قبض پرداخت میکنید تا ** درصد از سود خودش رو با شما تقسیم میکنه و به خودتون برمیگرده . 💸 آمار تراکنش ماهیانه برای خرید شارژ در ایران ***میلیارد تومان میباشد در واقع بچه های دانشگاه شریف تصمیم گرفتن به جای پرداخت میلیاردی به رسانه ملی جهت تبلیغ برنامه **** این پول رو به مردم بدن تا اونها براشون تبلیغ کنند و پورسانت مادام العمر دریافت‌ کنند.
با هر خرید دوستانتان با توجه به سطح آنها شما درآمد کسب خواهید کرد.(سطح یک افرادی هستند که مستقیما شما معرفی کردید و سطح دو اوناییند که مستقیما از طریق سطح یک دعوت شده اند و &#****;)
تا حالا فکر کردی چطور میشه از شارژ پول درآورد ؟! این راهشه
باتوجه به صحبت هایی که شد لپ کلام اینه که شما ، کافیه به ده نفر از اطرافیانتون این برنامه و (کد معرف خودتونو ) معرفی کنی
هرکدوم از اونا این کارو انجام بدن و تا سطح هفت این اتفاق بیوفته
🔊💰هرکدوم یه شارژ پنج تومنی در ماه تهیه کنن شما میتونید به درآمد 🎯🎯 **,***,*** تومان برسید.
تازه جالبه بدونین این رقم واسه یک بار خرید شارژ **** تومانیه . که این خرید برای افراد متفاوته و چندین بار ممکنه در ماه خرید کنه به اینم فکر کن. که اگه خرید شارژ بیشتر بشه این ** میلیون هم بیشتر میشه.
لینک دانلود نرم افزار:
youpo.st/jvjx
کدمعرف رو این وارد کن: ******



سرمایه ازاد فوری

سرمایه ازاد فوری

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۹ اسفند ۱۴۰۲   ( 42 روز پیش )