ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نرم افزار مطب و کلینیک

نرم افزار مطب و کلینیکنرم افزار مطب و کلینیک
   مشاهده شده: 356   |     |     |  

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک طراحان طب اولین و تنها نرم افزار قدرتمند اتوماسیون مطب با قابلیت حمل و انتقال اطلاعات در تبلت در هر زمان در هر مکان بدون نیاز به اینترنت
گروه طلای نرم از سال **** نرم افزار های مدیریتی توانمندی از جمله نرم افزار مطب و کلینیک طراحان طب را ارائه نموده و تاکنون ایده های خلاقانه و اندیشه های نو را در این نرم افزار بکارگرفته تا بتواند بهترین و قوی ترین نرم افزار مکانیزاسیون مطب و کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی را به بازار عرضه نماید. این نرم افزار مطب از دو محیط کاربری منشی و پزشک تشکیل شده است تا نیاز به کلیک های اضافی و حرکت در بخش های مختلف نرم افزار نباشد. این نرم افزار مبتنی بر کارت هوشمند ویزیت بوده تا پرونده هوشمند و الکترونیکی بیماران جایگزین پرونده سنتی و وقت گیر همیشگی باشد. بارگذاری سریع اطلاعات به محض ورود بیمار به مطب و قرارگیری در لیست صف انتظار مطب به صورت اتوماتیک و هوشمند در برنامه مطب از ویژگی های دیگر کارت هوشمند می باشد. اتصال به قلم نوری از همه نوع مدنظر پزشکان با محیط کاربری فوق العاده آسان و روان با قابلیت دسترسی سریع به اطلاعات طبقه بندی شده بیماران در برنامه مطب از مزیت دیگر می باشد. این نرم افزار با قابلیت نصب در تبلت پزشکان امکان انتقال و حمل اطلاعات، ویرایش اطلاعات با قلم تبلت و ذخیره سازی آن، اشتراک گذاری آن جهت تبادل اطلاعات با سایر پزشکان از قوی ترین نرم افزار های مطب موجود است که این وِیژگی خلاقانه را برای رهایی پزشکان از دسترسی مداوم به اینترنت بکار برده است.
اتصال برنامه مطب به تمامی دستگاه های پزشکی و دریافت و ذخیره سازی تمامی تصاویر و فیلم های آن در برنامه از دیگر قابلیتهای آن است.

از وظایف منشی در سیستم اتوماسیون مطب موارد زیر می باشد
اسکن تمامی تصاویر و برگه های آزمایش، انواع گرافی ها مانند سونوگرافی و رادیوگرافی، نسخه های کاغذی قبلی جهت ثبت در پرونده دیجیتالی بیمار و مشاهده توسط پزشک
ذخیره امور مالی بیمار جهت ثبت در پرونده امور مالی بیمار سیستم و چاپ اتوماتیک فیش پرداخت و ارائه آن به بیمار
ثبت اتوماتیک نسخه بیماران جهت تهیه دیسکت و سی دی به سازمان بیمه ها
مدیریت لیست انتظار بیماران جهت ورود بیمار به اتاق پزشک
مدیریت مطالب موجود در تابلو اعلانات هوشمند نصب شده در سالن مطب
تمامی گرافی ها، برگه های آزمایش اسکن شده، نسخه های کاغذی قبلی که حالا الکترونیکی شده و در پرونده بیمار ذخیره شده با یک کلیک توسط پزشک قابل مشاهده و بررسی می باشد.
گزارش مالی مطب با هر گزینش دلخواه اطلاعاتی توسط پزشک به صورت روزانه و دقیق قابل دریافت می باشد.
دفتر وقت دهی سنتی به صورت الکترونیکی در آمده و به بیماران در زمان های آتی وقت الکترونیکی داده می شود و این نرم افزار به صورت اتوماتیک و هوشمند وقت های ویزیت را یکی دو روز قبل به صورت پیامکی برای گوشی بیماران ارسال می نماید. نرم افزار پیامکی مطب برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی، خوشامدگویی اتوماتیک به بیماران در بار اول تشکیل پرونده الکترونیکی و مشاوره نیز استفاده می گردد.
نرم افزار کلینیک پزشکی و دندانپزشکی طراحان طب نیز تمامی موارد بالا را در سطح بالاتر و با تعداد کاربران بیشتر شامل می شود. تمامی نرم افزار ها بر روی تبلت نیز قابل استفاده می باشد و انتقال و حمل اطلاعات در خارج مطب و کلینیک نیز امکانپذیر می باشد.

سایت



تلفن
***********
***********
تلفن دفتر تبریز
* &#****; ***********



نمایندگی اپسون

نمایندگی اپسون

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۱ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات جامع تعمیرات ماشین‌های اداری

فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات...

   تهران تهران
  شماره تماس
۳۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات جامع تعمیرات ماشین‌های اداری

فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات...

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۸ فروردین ۱۴۰۳   ( 2 روز پیش )
راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۶ دی ۱۴۰۲   ( 93 روز پیش )
مرکز طراحی آرت لند

مرکز طراحی آرت لند

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۲ شهریور ۱۴۰۲   ( 238 روز پیش )