ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

کوره صنعتی زغال لیمو_مجلسی_کبابی

کوره صنعتی زغال لیمو_مجلسی_کبابیکوره صنعتی زغال لیمو_مجلسی_کبابی
   مشاهده شده: 77   |     |     |  

چوب خود را برای خرید کوره به شرکت ماشین سازی تیوا بیارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون به شرط تسط دستگاه می دهیم وبه شرط اموزش می دهیم.؟؟

شرکت تیوا ماشین اریا سازنده کوره های صنعتی زغال لیمو . ذغال مجلسی و ذغال سفید

تیوا ماشین سازنده کوره های صنعتی زغال لیمو و ذغال مجلسی:

کوره های صنعتی خود را تنها شرکتی هستیم که به شرط تست به مشتری می دهیم

چوب های حاصل از هرس درختان که معمولا در شهرهای های بزرگ توسط شهرداری ها یا جاهای دیگر که باغات بزرگی دارن هرس شده و استفاده خاصی از ان ها نمی شود میشه به قیمت ارزان خرید و تبدیل به زغال کرد و وارد بازار فروش نمود .

این چوب های دور انداخته شده را به صورت منظم برش بدید یل چهار تراش کنید و داخل کوره گذاشته در محیط هموژن در نبود اکسیژن یا همان محیط خلع تبدیل به کربن خالص یا زغال نمود.

مشخصات فنی کوره صنعتی زغال :

*-کوره صنعتی ساخته شده استاندارد بوده و مجوز محیط زیست را دارد . یعنی بدون دود و بدون بو بوده و مشکلات زیست محیطی را ندارد .

*-کوره صنعتی دارای سیستم اتوماتیک هوشمند بوده و فرایند پخت را بدون نیاز به اپراتور انجام می دهد .سیستم هوشمند خطاهای انسانی پخت را حین کار ندارد و با توجه به برنامه نرم افزاری ان مراحل پخت را انجام میدهد.

*-کوره صنعتی از الیاژها و ورق های استیل نمره *** ساخته شده که از * جداره تا بیشتر طراحی و ساخته میشود.که مقاوم در مقابل حرارت های بالا می باشد.

*-کوره صنعتی به گونه ای طراحی شده که سیستم پخش حرارت داشته که باعث گردیده حرارت در تمام نقاط کوره به یک اندازه پخش شود تا تمام زغال ها به یک کیفیت و ** درصد سالم از کوره بدون پرتی و شکستگی پخته شود.

*-کوره صنعتی بخش فیلتر به صورتی طراحی شده که سرکه چوب و گازاهای خارج شده از هم تفکیک می کند و در مخزن خود ذخیره میکند.

*-کوره صنعتی چهار منظوره بوده که توانایی پخت زغال لیمو . زغال مجلسی . زغال کبابی و زغال فشرده را دارد که برای هرکدام زمان های پخت متفاوت می باشد.

.

ما به شرط کوره میدهیم . و می گوییم هر کس بتواند زغالی تولید کند که با نمونه تولید شده از کوره های جدید تیوا با مدل راکتور خلع s*** برابری کند . این شرکت برای این شخص یک کوره صنعتی جایزه خواهیم داد . و به خریداران کوره اعلام می کنیم حتی به شرط تست به شما کوره خواهیم داد و پیشنهادی برای خریدارن داریم می توانید چوب خود را به شرکت بیارید و در کوره خودتون تست کنید تا از کیفیت زغال تولید شده راضی باشید کمتر کسی این جرعت را به خود خواهد داد که شرط تولید زغال برا کوره ساخته شده قرار دهد.شرکت تیوا دانش بنیان بوده و با دانش فنی و تجربه کاری خود این شرط را جلوی مشتری قرار می دهد تا خریدارن با خیالی اسوده نسبت به خرید کوره اقدام کنند . چونکه ما بزرگترین تولید کننده زغال لیمو و فشرده در ایران هستیم به خریداران با تمام کمال و احترام این دانش فنی را یاد خواهیم داد.

کوره های صنعتی با ظرفیت * تن و */* تنی و * تنی * تنی تا ظرفیت ** تنی در این شرکت ساخته میشود . کوره جدید که با مدل راکتور s*** وارد بازار شده مجهز به سیستم هوشمند دیجیتال بوده که نیازی به اپراتور ندارد . و این کوره ها مجهز به فیلتر حذف دود بوده و سیستم سرکه گیر و خود سوزی بوده بدنه این راکتور ها مقاوم در مقابل حرارت بوده که هیچ تنش مکانیکی وارد نمیشود و جنش ورق از جنس استیل می باشد.

برق کوره تکفاز بوده و سوخت دوگانه سوز می باشد هم گاز و هم گازوییل.



شیلنگ تزریق

شیلنگ تزریق

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
قطعات سرامیکی نسوز

قطعات سرامیکی نسوز

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

   گیلان رشت لولمان اتاقسازی امپراطور صولتی
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
پرس کارتن ، پرس آهن ، پرس پلاستیک ، آسیاب پلاستیک

پرس کارتن ، پرس آهن ، پرس...

   البرز کرج
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
تولیدی میز صندلی

تولیدی میز صندلی

   آذربایجان شرقی سردرود
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )