ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نرم افزار مطب دندانپزشکی

نرم افزار مطب دندانپزشکینرم افزار مطب دندانپزشکی
   مشاهده شده: 121   |     |     |  

نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک دندانپزشکی طراحان طب
اولین نرم افزار طراحی شده جهت نصب بر روی تبلت ها بصورت پرتابل جهت حمل اطلاعات در هر مکانی غیر از مطب و کلینیک و با قابلیت دسترسی به اطلاعات در هر زمان دلخواه بدون نیاز به اینترنت

نرم افزار مطب دندانپزشکی گروه طلای نرم در مدت ** سال کار و تجربه توانسته نیازهای جامع مطب و کلینیک های دندانپزشکی را تا حد ممکن برطرف ساخته و با ارائه ایده های خلاقانه و منحصربفرد در زمینه هوشمندسازی مطب راحتی کار را برای دندانپزشکان عزیز فراهم آورده است. این ایده های بینظیر و خلاقانه در راستای مینیم سازی زمان دسترسی به اطلاعات جامع بیماران در مطب و کلینیک ها بدون نیاز به کلیک در نرم افزار بوده که در شرکت های مشابه آن را نخواهید یافت.
این نرم افزار مبتنی بر کارت ویزیت هوشمند می باشد که در هنگام مراجعه اول بیمار به وی داده می شود تا در مراجعات بعدی نیاز به جستجوی دستی در نرم افزار نباشد. همچنین سیستم های هوشمند دیگری برای مطب و کلینیک ها جهت بارگذاری اتوماتیک بیماران در سیستم های مطب راه اندازی می گردد.
در مراجعه اول بیمار از کارتهای ویزیت هوشمند یا تگ های هوشمند جهت جایگزینی پرونده سنتی و کاغذی شده تا در دفعات بعدی نیاز به جستجوی دستی و زمانبر توسط منشی نباشد. محیط کاربری بسیار منعطف و روان هم برای منشی و هم برای دندانپزشک طراحی شده تا هر دو با کمترین درگیری ممکن با نرم افزار بتوانند حداکثر مدیریت لازم را انجام دهند.
اسکن تمامی پرونده های کاغذی قبلی، برگه های آزمایش، تصاویر x &#****; ray، گرافی ها جهت ثبت وذخیره در پرونده الکترونیکی بیمار توسط منشی انجام میشود تا دندانپزشک در ویزیت های بعدی بتواند سوابق بیمار را در محیط کاربری خویش مشاهده نماید.
پس از تشکیل پرونده الکترونیکی در بار اول مراجعه و ذخیره اطلاعات بیمار بلافاصله در تبلت یا سیستم پزشک قابل رویت و دسترسی بوده که در یک نگاه می توان به تمامی اطلاعات بیمار دست یافت.
نرم افزار مطب دندانپزشکی در محیط کاربری دندانپزشک دارای پلتفرم خاص دندان می باشد که بنا به عملیات صورت گرفته (عصب کشی، کشیدن، پر کردن، جراحی و ..) بر روی دندانها، آنها با رنگ های خاص و هزینه مربوطه نمایش داده می شود. این نرم افزار امکان اتصال به تمامی دستگاه های دندانپزشکی مانند دوربین دهانی و &#****; را داشته و تمامی تصاویر و فیلم های دریافتی از دستگاه ها در نرم افزار ذخیره و مدیریت می گردد.
نرم افزار مطب دندانپزشکی طراحان طب با امکان اتصال به قلم نوری در سیستم قابلیت نوشتار دیجیتال را در محیط کاربری دندانپزشک را فراهم می آورد. همچنین امکان ویزایش و مدیریت پرونده بیمار در تبلت پزشک با قلم نوری نیز فراهم است تا بتواند بر وی عکس و تصاویر و فیلم ها نکات را نوشته و ویرایش نماید.
امکان ایجاد تمپلیت های آماده برای دندانپزشک جهت صرفه جویی در وقت و امکان ویرایش و نوشتن با قلم دیجیتال
مشاهده لیست انتظار بیماران حاضر در مطب و مدیریت آنها جهت ورود و ویزیت و خروج
ذخیره صوت توضیحات دندانپزشک در مورد بیمار و کارهای صورت گرفته و باقیمانده
مشاهده و مدیریت دوربین مداربسته مطب در نرم افزار
مشاهده گزارشات مالی صورت گرفته تا به تاریخ روز
نرم افزار ارسال پیامک هوشمند جهت خوشامدگویی ،ارسال هوشمند یادآوری وقت ویزیت یک یا دوروز قبل ویزیت، ارسال هوشمند پیامک یادآوری مصرف دارو

سایت:



تلفن دفتر مرکزی: ***********
** &#****; ***********
دفتر تبریز : * &#****; ***********



فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات جامع تعمیرات ماشین‌های اداری

فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات...

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات جامع تعمیرات ماشین‌های اداری

فروش بهترین برندهای ماشین‌های اداری + خدمات...

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۷ فروردین ۱۴۰۳   ( 3 روز پیش )
راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۶ دی ۱۴۰۲   ( 73 روز پیش )
مرکز طراحی آرت لند

مرکز طراحی آرت لند

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۲ شهریور ۱۴۰۲   ( 218 روز پیش )