ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش انواع سرج ارستر و برقگیر

فروش انواع سرج ارستر و برقگیرفروش انواع سرج ارستر و برقگیر
   مشاهده شده: 806   |     |     |  

سرج ارستر یا برقگیر در شبکه های الکتریکی برای حفاظت تجهیزات در مقابل صدمات ناشی از اضافه ولتاژهای ناگهانی هم چون صاعقه و رعد و برق به کار برده می شود.
محصولات :
*.ارستر مادام العمر
ارستر مادام العمر اختراع شرکت Raycap آلمان با طراحی منحصر به فرد پتنت (ثبت اختراع) Strikesorb محافظت بدون وقفه از آسیب های ناشی از سرج های الکتریکی و یا اصابت مستقیم صاعقه فراهم می کند.طراحی ارستر مادام العمر به گونه ای است که هیچ نیازی به نگهداری ندارند و توانایی جذب و پراکنده کردن سرج های پی در پی را بدون خرابی در عملکرد دارند.
ارستر های مادام العمر جهت حفاظت در مدارهای AC مدل های Strikesorb **, **, ** و مدارهای DC سری Strikesorb ** DC طراحی و ساخته شده اند.

*.سرج ارستر کلاس B نوع I
به عنوان اولین مرحله از حفاظت مدار به کار می رود که می تواند جریان های تا ***kA با شکل موج **/***μS را تخلیه کند . در ورودی برق ساختمان ، قبل یا بعد از کنتور و یا در تابلو توزیع اصلی نصب می شود .

*.ارستر جریان صاعقه N-PE
ارستر جریان صاعقه N-PE ، محصول شرکت DEHN آلمان ، ارستر جریان صاعقه نوع * N-PE و مدل DEHNgap ، همراه با اسپارک گپ بوده که در مدارات *+* و *+* در سیستم های TT یا TNمابین هادی نول N و هادی حفاظتی PE قرار می گیرد.

*.سرج ارستر مخصوص PCB
سرج ارستر مخصوص PCB، محصول شرکت DEHN آلمان، به صورت ویژه برای استفاده بر روی مدارات چاپی ( PCB) طراحی شده است.
این سرج ارستر دارای انواع پایه ها و انواع خشاب های حفاظتی می باشد. از پایه های تک پل این سرج ارستر می توان درسیستم های دارای ساختار مختلف استفاده کرد. خشاب های حفاظتی یکپارچه ، دارای مدارهای حفاظتی کامل، تجهیزات مانیتورینگ و تجهیزات قطع می باشد.بعضی از مدل های مختلف پایه و خشاب حفاظتی به شرح زیر می باشد:

*.سرج ارستر کلاس ترکیبی B+C نوع I+II
طبق استاندارد، فاصله نصب بین دو برقگیر کلاس B و C نباید کمتر از ** متر باشد. رعایت این فاصله، مشکلاتی را در امور تابلوسازی ایجاد می کند که برای رفع آن، از ارسترهای کلاس ترکیبی B+C استفاده می شود. برخی از ارسترهای کلاس B دارای تکنولوژی خاصی می باشند که می توان ارستر کلاس C را بلافاصله در کنار آن نصب نمود.

*.سرج ارستر کلاس D نوع III
به عنوان سومین مرحله از حفاظت مدار به کار می روند و قادرند جریان *kA با شکل موج */**μs را هدایت یا مسدود کنند و حداکثر سطح حفاظت مطابق استاندارد در این کلاس، */*kV است. این تجهیزات مستقیماً قبل از مصرف کننده نهایی الکتریکی و الکترونیکی مورد نظر، نصب می شوند .

*.سرج ارستر مخصوص باتری خورشیدی و توربین بادی
از این نوع سرج ارستر ها در سیتم های سولار و توربین های بادی جهت حفاظت در برابر صاعقه و اضافه ولتاژ استفاده می گردد. رنج ولتاژ این سرج ارستر های ***V DC ، ***V DC و ****V DC می باشد.

**** برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با محصولات بیشتر در رابطه با سرج ارستر و برقگیر لطفا به سایت مراجعه نمائید.

شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی رسمی شرکت دهن (DEHN) ، ری کپ (Raycap) ، ابو بترمن (OBO Bettermann) و نماینده شرکت Iskra، در زمینه خرید، فروش، مشاوره وپخش تجهیزات صنعتی و سرج ارستر و برقگیر از جمله کلاس B نوع I، کلاس ترکیبی B+C، کلاس C نوع II، کلاس ترکیبی C+D نوع II+III، کلاس D نوع III، باتری های خورشیدی، خطوط تلفن، کابل کواکسیال، کابل شبکه، بریر ضد انفجار، شبکه دیتا، اسپارک گپ، کوپلاژ سیستم های ارتینگ مجزا و مختلف، شمارنده های برقگ



لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

لولمان اتاقسازی باربندسازی کفی فایبرگلاس

   گیلان رشت لولمان اتاقسازی امپراطور صولتی
  شماره تماس
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( امروز )
لاینر _نور خطی

لاینر _نور خطی

   البرز مارلیک
  شماره تماس
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( دیروز )