ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نانو عایق رظوبتی هزاره سوم مهندس فولای ساری . سمنان و گلستان

نانو عایق رظوبتی هزاره سوم مهندس فولای ساری . سمنان و گلستاننانو عایق رظوبتی هزاره سوم مهندس فولای ساری . سمنان و گلستان
   مشاهده شده: 56   |     |     |  

مطالب مهم در باره عایق های رطوبتی که باید بدانیم در عصر کنونی عایق کردن چوب، عایق کردن انواع سنگها، عایق کردن انواع آجرهای نما، عایق کردن تمام سطوح بتنی و سیمانی و لزوما عایق کردن هر سطح و ماده ای از توانایی میباشد ویژگی های عایق رطوبتی( مایع عایق رطوبتی)ساختمان نقش بسیار مهمی را در سازه ، خانه و ساختمان شما ایفا می‌کند از عایق رطوبتی دیواربا استفاده از عایق رطوبتی دیوار سالها خیالتان از بابت رطوبت دیوار هایتان راحت باشد. به طور کلی عایق شامل لایه هایی میباشند که دارای ترکیبات خاص خود هستند و بر روی مساحت مورد نظر برای جلوگیری از نشت هر گونه نم و رطوبت مورد استفاده قرار میگیرد که عایقکاری مهمترین قسمت از ساختمان میباشد که در سازه های سنگین کارایی بسزایی دارا واز قابلیت مناسبی برخوردار میباشد در این عصر جدید وقت ان رسیده که از عایقهای سنتی خدا حا فظی و از برند های مختلف نانو استفاده بهینه و الویت را دستور کار قرار دهیم تعریف کلی عایق های رطوبتی بتونی که جدید میباشد کاملا با محیط ساز گار بوده و هیچ گونه اسیبی به محیط زیست وارد نمیکند در واقع یک لایه رزین اکرلیک ساخته شده است.
رنگ نانو محصولی است که با کمک فناوری نانو موفق شده است در عین براورده ساختن مسایل زیست محیطی با پوشش عایق کاری حرارتی و رطو بتی یا پوشش لایه نازک را به همراه مقاومت در برابر رطوبت و رشد قارچ و کپک و دیگر موارد به ارمغان اورد.
ایا میدانسمید اگر محیط های منازلتان را با نانو عایق نمایید از گزند خسارت های احتمالی در برابر باران و نم خصوصا سرویس های بهدااشتی حمام اشپز خانه جلو گیری میشود ؟
علاقه مندان میتوانند در صورت تمایل با شماره های درج شده ویا با ادرس الکترونیکی با واحد های فروش تماس حاصل فرمایند..
Alialirezaee***@yahoo.com
Alialirezaee***@gmai.com
***********
***********
***********
***********



اجرای فونداسیون سوله

اجرای فونداسیون سوله

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
اجرای فونداسیون سوله اجرای فونداسیون تهران ،اجرای فونداسیون سوله اجرای استخر

اجرای فونداسیون سوله اجرای فونداسیون تهران ،اجرای...

   قزوین تهران
  شماره تماس
۱۰ فروردین ۱۴۰۳   ( امروز )
ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )
فونداسیون کار ساخت سوله فونداسیون آرماتوربندی

فونداسیون کار ساخت سوله فونداسیون آرماتوربندی

   تهران خمینی شهر
  شماره تماس
۰۹ فروردین ۱۴۰۳   ( دیروز )