ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فریدالله ادیب آیین

فریدالله ادیب آیینفریدالله ادیب آیین
   مشاهده شده: 209   |     |     |  

((زندگینامه فریدالله ادیب آیین))

فریدالله ادیب آیین ( زاده ** عقرب **** خورشیدی/* نوامبر **** میلادی، هرات) اهل افغانستان ساکن ایران مخترع، نقاش، مهندس، کارآفرین، پژوهشگر، محقق و مجری توسعه کشاورزی در آبیاری گیاهان طبق استاندارد های پنمن مانتیث (ASCE)، پنمن مانتیث فائو میباشد.
از در سالهای **** تا **** چهار اختراع داشته است او در ** خرداد **** اختراع ماشین جوش و پرس پلاستیک به پارچه به وسیله امواج رادیویی برای اولین بار در جهان به شماره ثبت《*****》 را به نام خود به مدت بیست سال ثبت کرد و با اخذ گواهی اختراع از اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی را از (ایران)دریافت کرده است . و در دهه **** طراح مبدل (GSM) به تلفن ثابت برای شرکت مخابرات ایران اجرا نمود.
فریدالله ادیب آیین مجموعه دار آثار هنری نقاشی افغانستان است. او طبق فهرست سندی تمیز به شماره ******/**** مورخ ** خردادماه **** ثبت شده است.» پروانه فعالیت مجموعه آثار ارزشمند نقاشی تحت عنوان «راه لاجورد» به مالکیت فریدالله ادیب‌آیین از سوی اداره کل موزه‌های وزارات میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور (ایران) صادر شده است. فریدالله ادیب آیین اولین فرد مجموعه دار آثار هنری نقاشی افغانستانی که در ایران شناخته شده است به خاطر داشتن مجموعه ای از آثار هنری ارزشمند تحت عنوان《راه لاجورد》اشتهار یافته است. بخش عمده دارایی او را مجموعه از آثار هنری افغانستانی را تشکیل میدهد که بالغ بر *** شی تابلو نقاشی آثار نصرالله سروری هنرمند برجسته افغانستان میباشد که در چهار دهه اخیر با جمع آوری کرده و نگهداری می نماید این گنجنیه هنری پیام آور موضوعات فرهنگی، تاریخی، بناهای باستانی، مناظر طبیعی، زندگی طبقاتی، روستائیان، عشایر، رنجبران زحمتکش، فقر، ادیبان، فلسفی، اجتماعی، سیاسی، مافیا، جنگ، خشونت، چپاول، آزادی خواهی، مبارزه با بی عدالتی و حقایق زندگی را در تمامی زوایای افغانستان در گذر معاصر به تصویر کشیده است.