ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M12a

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M12aپرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M12a
   مشاهده شده: 106   |     |     |  

پرینتر اچ پی M**a
چاپ: تک رنگ مشکیتکنولوژی چاپ: لیزریسرعت چاپ سیاه وسفید: ** برگ در دقیقهرزولوشن چاپ:  ******* dpiحداکثر سایز کاغذ: A*موادمصرفی: کارتریج مشکی **a – **a
 
معرفی پرینتر لیزری اچ پی m**a
پرینتر اچ پی m**a یک پرینتر تک کاره است که به خاطر قابلیت های مناسبش جایگزین چاپگر محبوب، پرینتر تک کاره لیزری HP Pro P**** می باشد. از کالاهای مرتبط با آن می توانیم به پرینتر تک کاره لیزری وایرلس HP Pro P****W، پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP Pro P****w و پرینتر لیزری تک کاره برادر Brother ****W اشاره کنیم.
معرفی پرینتر لیزری اچ پی m**w مناسب برای مصارف اداری و خانگی کوچک می باشد. پرینتر m**w اچ پی از بهترین پرینترهای لیزری سیاه و سفید است که از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است و به صورت کلی خوش ساخت می باشد.
قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M**a
پرینتر m**a اچ پی کوچکترین چاپگر لیزری موجود در بازار است و پرینت اول خود را * ثانیه بعد دریافت می کند. با خرید پرینتر لیزری تک‌ کاره مدل HP LaserJet Pro M**a از قابلیت Auto on/off بهره مند می شود و با استفاده از نرم افزارهای موبایلی از جمله Iprint و Eprint با سیستم اندورید *.* به بالا می توانید پرینت بگیرید. علاوه بر این از اتصال بی سیم هم برخوردار است.
از دیگر قابلیت ها و کارایی های فنی پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M**a امکان چاپ با استفاده از تبلت، smart phone و سایر دستگاه های دیگر را دارد. از معایت این پرینتر نداشتن قابلیت چاپ دورو و چاپ روی سی دی است.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر اچ پی M**a
پرینتر لیزری اچ پی مدل m**a از یک کارتریج استفاده می کند که برای آن می توان از مدل های hp **a و hp **a استفاده نمود. همین باعث می شود که قیمت پرینتر لیزری تک کاره موردنظر از لحاظ کارایی و اقتصادی مقرون به صرفه شود و بر خلاف سایر پرینترهای سری جدید hp به سرعت در بازار جا بیافتد.
کارتریج و مواد مصرفی پرینتر اچ پی M**a دارای کارکرد **** برگ است. کارتریج های مورد استفاده در این دستگاه داخل سایت موجود است می توانید مشخصات کاملشات را مشاهده کنید.
پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M**a
پرینتر تک کاره لیزری اچ پی HP LaserJet Pro M**a دارای * چراغ چشمک زن برای آماده به کار و هشدار چاپ است. لینک دانلود درایور پرینتر اچ پی HP LaserJet Pro M**a در ابتدای صفحه قرار دارد. هم چینین این پرینتر اچ پی کاغذ های تا *** گرم را چاپ می کند.



لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

لپ تاپ دل مدل لتیتیود ۳۳۹۰

   خوزستان اهواز
  شماره تماس
۲۶ تیر ۱۴۰۲   ( 256 روز پیش )