ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

تلویزیون شهری

تلویزیون شهریتلویزیون شهری
   مشاهده شده: 227   |     |     |  
تلویزیون شهری

تلویزیون شهری اصطلاحی است که به تابلو های غول پیکری گفته می شود که در کنار چهار راه ها ، اتوبان ها ، بزرگراه ها ، پارک ها و استادیوم های ورزشی روی دکل های بزرگی نصب می شود و به شکل رنگی تصاویر ویدیویی را پخش خواهد کرد.هر تلویزیون شهری با کنار هم قرار دادن کابینت های مجزایی با سایز حدود یک متر مربع ساخته خواهد شد . هر کابینت مشابه یک تلویزیون کوچک ، بخشی از تصویر بزرگ صفحه نمایش اصلی را به وجود می آورد.

هر کابینت از جزء دیگری تشکیل شده که ماژول LED نامیده می شود. ماژول ها بلوک های مربع و یا مستطیل شکلی می باشند که با کنار هم قراردادن تعدادی از آنها کابینت ها آنها را می سازند.هر ماژول نیز به نوبه خود از لامپ های بسیار کوچکتری بنام LED تشکیل می شود.

در یک ماژول تلویزیون شهری هر یک از پیکسل ها فاصله مشخصی تا پیکسل های مجاور خود خواهند داشت. لذا ماژول های متنوع با فاصله پیکسلی متفاوت ساخته می شوند تا تلویزیون هایی با کیفیت های متفاوت تولید کنند.

به فاصله بین پیکسل ها در ماژول ، دات پیچ Dot Pitch می گویند. دات پیچ بر حسب میلی متر اندازه گیری شده و نشان دهنده فاصله مرکز تا مرکز دو پیکسل مجاورمی باشد . دات پیچ با حرف P و به دنبال آن عدد فاصله را بر حسب میلی متر نشان می دهند.