ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینیتبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی
   مشاهده شده: 304   |     |     |  
تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی

چنانچه به دنبال هدیه ای متفاوت و مناسب جهت کادو و هدیه به دوستان و عزیزانتان هستید و یا قصد دارید اثری ماندگار،متفاوت و هنری در منزل و محل کار خود نصب کنید، تابلو فرش چهره را می توان به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی در نظر گرفت .

فرش و تابلو فرش نیلوشاب به پشتوانه چندین سال تجربه در زمینه تبدیل عکس و چهره به تابلو فرش، به شکل حرفه ای در زمینه تبدیل عکس به تابلو فرش فعالیت می کند. ما گلچینی از بهترین های دستگاه های فرش بافی و مناسبترین رنگ بندی بافت چهره را انتخاب کرده و با استفاده از مجرب ترین طراحان فرش چهره، اقدام به طراحی تابلو فرش چهره می کنیم. همچنین قبل از بافت، طرح تابلو فرش را برای شما ارسال می کنیم و پس از اطمینان از تایید طرح توسط شما، بافت تابلو فرش را توسط پیشرفته ترین دستگاه های فرشبافی روز دنیا انجام می دهیم. در حال حاضر تابلو فرش های چهره، در فرش **** شانه با تراکم **** بافته می شود. همچنین امکان بافت دیجیتال تابلو فرش ( چاپ دیجیتال روی تابلو فرش ) فراهم شده است که تصاویر با کیفیت بالا روی تابلو فرش چاپ می شوند.

مجموعه نیلوشاپ، در طی این مدت سعی داشته بهترین کیفیت طراحی و بافت را برای مشتریان ارائه کند و خوشبختانه رضایت مشتریان از نتیجه نهایی، مهر تاییدی بر ادعای کیفیت برتر ماست. سند این مدعا، طراحی و بافت هزاران تابلو فرش سفارشی برای سلیقه های مختلف، در ابعاد متفاوت برای مردم عزیز ایران و حتی در خارج از مرز های ایران بوده است و خوشبختانه تاکنون توانسته ایم لبخند را بر لبان همسران، مادران و پدران و عزیزان بسیاری بنشانیم.

با توجه به سلایق متفاوت مشتریان سعی شده علاوه بر حفظ کیفیت و قیمت مناسب، سایز های متنوعی برای سفارش در نظر گرفته شود. همچنین دو نوع بافت تابلو فرش ( بافت تابلو فرش ماشینی و چاپ دیجیتال روی فرش ) قابل سفارش است. شما می توانید قیمت ها و سایزهای قابل سفارش را در این قسمت مشاهده کنید: تبدیل عکس به تابلو فرش و چاپ دیجیتال روی تابلو فرش