ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

نمایندگی رسمی بیسیم طیف TEAF

نمایندگی رسمی بیسیم طیف TEAFنمایندگی رسمی بیسیم طیف TEAF
   مشاهده شده: 303   |     |     |  
نمایندگی رسمی بیسیم طیف TEAF

شرکت بیسیم طیف TEAF تنها بیسیم مجاز در ایران است که ایده برتر پارسیان عاملیت نمایندگی فروش بیسیم مجاز طیف TEAF این مسئولیت را برعهده دارد که محصول اورجینال، ضمانت کالا و خدمات پس از فروش را به مشتریان محترم خود ارائه دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا تنها محصول مجاز شرکت بیسیم طیف را خدمت شما کاربرارن عزیز معرفی کنیم.
نمایندگی رسمی بیسیم طیف TEAF

نماینده رسمی بیسیم طیف TEAF

نماینده رسمی طیف به این معناست که نماینده محترم دارای مجوز رسمی برای ارائه محصولات و خدمات از طرف شرکت TEAF به مشتریان خود می باشد. شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان عامل نمایندگی رسمی بیسیم طیف TEAF قریب به ** سال است که در زمینه ماشین های اداری، قطعات کامپیوتر و لوازم جانبی، نوت بوک، لپ تاپ و تبلت، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته فعالیت دارد.

در این مقاله قصد داریم تنها دستگاه بی سیم مجاز TEAF را خدمات تان معرفی کنیم. دستگاه بی سیم واکی تاکی مجاز TEAF مدل TF *** دارای تاییدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می باشد و توانسته بسیاری از مشکلات ارتباطی و مدیریتی را در حوزه های مختلف برطرف نماید.

درباره بی سیم TF *** باید بگوییم که این دستگاه بی سیم خوش دست و زیبا، بسیار سبک و کوچک طراحی شده که وزن آن با باطری حدود *** گرم می باشد در نتیجه به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می توان به مکالمه هوشمند، رادیو FM، قفل صفحه کلید، سیستم آلارم، حساسیت بالای دریافت، ** کانال ارتباطی، باتری موبایل، اتصال به انواع هندزفری اشاره کرد. در ضمن این دستگاه مجهز به سیستم هشدار و چراغ قوه می باشد که به کارایی های بیشتر این دستگاه می افزاید.

بی سیم مجاز طیف TEAF TF-*** در حوزه های مختلف شامل ادارات، صنایع تولیدی، پروژه های عمرانی، امور حفاظتی، نگهبان محله، مجتمع تجاری، مجتمع مسکونی، مصارف شخصی، هتل، تالار، رستوران، سالن همایش، دانشگاه، مراکز آموزشی، سالن ورزشی، مراکز تفریحی، کوهنوردی، مزارع کشاورزی، دامداری و …. کاربرد دارد.

جهت مشاوره رایگان خرید بی سی مجاز طیف می توانید با واحد فروش ایده برتر *****-*** تماس بگیرید. همچنین می توانید جهت دریافت آخرین اطلاعات عضو کانال تلگرام ما شوید.

آدرس: خیابان طالقانی – سه راه طالقانی – خیابان خواجه نصیر – نبش خیابان مقدم – پلاک ** – طبقه اول – واحد دو

تلفن: *****-***



آمپلی فایر تحت شبکه

آمپلی فایر تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۴ بهمن ۱۴۰۲   ( 90 روز پیش )
پیجینگ تحت شبکه

پیجینگ تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۵ آذر ۱۴۰۲   ( 130 روز پیش )
اینترکام تحت شبکه

اینترکام تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۳ مهر ۱۴۰۲   ( 201 روز پیش )
پیجینگ تحت شبکه

پیجینگ تحت شبکه

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۸ مهر ۱۴۰۲   ( 207 روز پیش )