ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

درمان آسم با دارو گیاهی بره موم

درمان آسم با دارو گیاهی بره مومدرمان آسم با دارو گیاهی بره موم
   مشاهده شده: 109   |     |     |  

 

درمان آسم با دارو گیاهی بره موم

آسم یکی از انواع بیماری های ریه است که مشکلات بسیار زیادی را برای فرد مبتلا ایجاد می کند. علم پزشکی هنوز نتوانسته به علت دقیق ایجاد این بیماری در فرد پی ببرد اما به احتمال زیاد ترکیبی از عوامل ژنتیکی و محیطی در ایجاد آن موثرند. نشانه های بیماری آسم در بین افراد مختلف یکسان نیست و حتی زمان حملات آسمی نیز در افراد مبتلا متفاوت است. علم پزشکی هیچ راه مشخصی برای بهبود یا درمان این بیماری مشخص نکرده است. تنها استفاده از داروهای خوراکی و و همچنین اسپری دهانی برای کاهش علائم و عوارض این بیماری تجویز می شود.

در گذشته و به صورت سنتی از بره موم به منظور برطرف کردن مشکلات تنفسی استفاده می شد. تاثیر این ماده حیات بخش بر دستگاه تنفسی انسان، با پیشرفت علم توسط آزمایش های مختلف به اثبات رسیده است. از حدود ** سال پیش تاکنون استفاده از بره موم به عنوان برطرف کننده آسم و برونشیت، شدت گرفته است. پژوهشگران و متخصصان فراوانی در این زمینه تحقیق و نتایج تاثیر بره موم بر آسم را شگفت آور توصیف کرده اند. حتی تاثیر بره موم از داروهای متداول آسم نیز بیشتر است و می تواند به سرعت این بیماری مزمن را درمان نماید. افرادی که از درد قفسه سینه نیز رنج می برند می تواند با استفاده از دوز بالای بره موم بدون مصرف هیچ آنتی بیوتیک شیمیایی، بر دردها مداوم خود غلبه کنند.

انواع محصولات بره موم

بره موم یک ماده طبیعی سنگین و سخت هضم برای معده انسان است که نباید به صورت خام مصرف شود. بره موم پس از فراوری قابلیت مصرف به صورت خوراکی را پیدا کرده و هیچ آثار مخربی برای سیستم گوارشی به همراه نخواهد داشت.

شرکت شهدینه گلها با سابقه طولانی در زمینه فراورده های زنبور عسل، با مخلوط کردن عسل طبیعی و بره موم محصولی خاص و ویژه را برای بیماران مبتلا به آسم عرضه کرده است. به جز این محصول، این شرکت با بهره گیری از فناوری های نوین و به روز دنیا، موفق به تولید کپسول بره موم شده است. کپسول بره موم تمام خواص بره موم فراوری شده را داشته و تاثیر شگرفی بر درمان آسم داشته است.

 

 



فروش استون صد در صد خالص | خرید استون آزمایشگاهی مرک ۱۰۰۰۱۴| پاک آزما

فروش استون صد در صد خالص |...

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳   ( 4 روز پیش )
نهال فروشی آرش محمدپور

نهال فروشی آرش محمدپور

   تهران همه شهرها
  شماره تماس
۰۳ اسفند ۱۴۰۲   ( 63 روز پیش )
مکانیک سیار

مکانیک سیار

   البرز کرج
  شماره تماس
۰۴ بهمن ۱۴۰۲   ( 93 روز پیش )
فروش اسید لاکتیک

فروش اسید لاکتیک

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۳ دی ۱۴۰۲   ( 123 روز پیش )
فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای کرکره برقی فروش ویژه

فروش و نصب درب اتوماتیک شیشه ای...

   آذربایجان شرقی تبریز
  شماره تماس
۲۸ آذر ۱۴۰۲   ( 128 روز پیش )