ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

ساخت ربات فروشگاه و فروشنده تلگرام

ساخت ربات فروشگاه و فروشنده تلگرامساخت ربات فروشگاه و فروشنده تلگرام
   مشاهده شده: 159   |     |     |  

سفارش گیری و فروش فایل, بلیط, کالا و خدمات با تلگرامارکت
تلگرامارکت نام ربات تلگرامی برای ساخت و مدیریت فروشگاه در تلگرام می باشد. فروشگاه ساخته شده برای هر کاربر, با نام اختصاصی و کاملا به صورت خصوصی تولید می باشد که امکان سفارش گیری و فروش فایل, بلیط, کالا و خدمات در محیطی کاربر پسندانه برای شما و کاربرانتان فراهم می نماید.
در فروشگاه های ساخته شده توسط ربات فروشگاه ساز تلگرامارکت, شما به عنوان مدیر فروشگاه می توانید لیست فایل, بلیط, کالا/خدمات خود را توسط پوشه بندی بصورت شخصی طراحی کرده و به معرض نمایش کاربران خود قرار دهید. هر کالا/سرویس ثبت شده در فروشگاه شما می تواند شامل نام, قیمت, توضیحات, فایل ضمیمه, گالری فایل, پین کد, نظرات مشتریان و آمار فروش و مشاهده شود.
کاربران شما می توانند سفارش های خود را با قرار دادن در سبد خرید و تایید, برای شما ارسال کنند. سفارش ارسال شده به شما فاکتوری به همراه نام, شماره موبایل, نام کاربری تلگرامی مشتری و لیست سفارش خواهد بود(دریافت آدرس به صورت دستی و یا گوگل مپ در صورت تنظیم) *** کلیه نقل و انتقالات مالی در فروشگاه با هماهنگی شما و پرداخت مستقیم به حساب مالی شما(مانند کارت به کارت, استفاده از لینک شخصی درگاه پرداخت و یا درگاه پرداخت شخصی زرین پال) انجام خواهد گرفت و تلگرامارکت هیچ گونه واسطه گری و دخالت در امور مالی شما ندارد.
فروشگاه شما با امکان اضافه شدن به گروه ها و کانال می تواند ابزاری قدرتمند برای ساخت شبکه تبلیغاتی باشد. ابزار های موجود در فروشگاه برای شما این امکان را فراهم می سازد تا بتوانید با کمترین هزینه, پیام و تبلیغ کالا/خدمات خود را در گروه های عضو شده نشر دهید. همچنین با اضافه کردن ربات فروشگاه به کانال خود می توانید پست های کانال خود را مدیریت کنید و کالا/خدمات خود را تبلیغ نمایید.
*** برخی از ابزار و امکانات فروشگاه:
تعطیل کردن فروشگاه برای توقف دریافت سفارش به مدت محدود.
امکان شخصی سازی آیکون ها و محیط کاربری فروشگاه.
ارسال پیام جمعی به تمامی کابران و گروه هایی که مارکت شما در آن عضو می باشد.
نمایش کالا/خدمات به صورت دسته بندی های پیش فرض.
جستجو در میان پوشه ها و کالا/ خدمات.
و ده ها ابزار و امکانات مفید که در جهت ایجاد محیطی خلاق و شخصی طراحی شده اند.
. *** برخی از آخرین امکانات اضافه شده به فروشگاه :
بخش قرعه کشی: با استفاده از گزینه “قرعه کشی” در منوی اصلی و مشخص کردن تعداد برندگان می توانید از میان کاربرانتان قرعه کشی به عمل آورید. هر قلم خرید برای کاربرانتان یک امتیاز به حساب می آید.
عضویت در کانال همزمان با فروشگاه: پس از ثبت کانال خود در فروشگاه با فعال سازی دکمه “عضویت در کانال همزمان با فروشگاه” می توانید کاربرانتان را برای استفاده از ربات, ملزوم به عضویت در کانال خود کنید. برای این منظور به آدرس زیر در فروشگاه خود مراجعه کنید.
مدیریت ادمین: این گزینه که از بخش “تنظیمات” قابل دسترسی هست این امکان را به شما می دهد که تا ** حساب کاربری را به عنوان ادمین فروشگاه خود اضافه کنید و محدوده دسترسی ادمین ها را مشخص کنید تا به صورت کنترل شده امکانات فروشگاه را با ادمین های خود به اشتراک بگذارید.
برای ساخت فروشگاه خود می توانید در * قدم از طریق ربات Telegra_Market_bot@ اقدام نمایید. ساخت فروشگاه رایگان و استفاده از آن تا * هفته جهت تست اولیه رایگان خواهد بود و از آن پس ماهیانه مبلغ ** هزار تومان هزینه فعال سازی خواهد داشت.



سرمایه ازاد فوری

سرمایه ازاد فوری

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۹ اسفند ۱۴۰۲   ( 47 روز پیش )