ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

پارکت فلورپان ترکیه در ایران

پارکت فلورپان ترکیه در ایرانپارکت فلورپان ترکیه در ایران
   مشاهده شده: 89   |     |     |  
پارکت فلورپان ترکیه در ایران

 

نمایندگی انحصاری پارکت فلورپان ترکیه در ایران

 

لمینت فلورپن محصول کارخانه کاستامونو ترکیه ، در کلاس های ** ، ** و ** عرضه میگردد.

پارکت FLOORPAN  دارای هر سه سطح استاندارد مقاومتی AC* , AC* , AC*  بوده و مناسب جهت استفاده در منازل ، دفاتر و ادارات ، همچنین پاساژ ها و مکان های عمومی با تردد بالا میباشد.

سیستم و تکنولوژی کلیک های این لمینت از نوع یونیلین بلژیک بوده و دارای سیتم قفل از هر چهار سمت میباشد، که این امر موجب حفظ استحکام و یکپارچگی پارکت ها بعد از نصب شده و مقاومت خوبی در برار انبساط و انقباض و عدم ایجا درز بعد از نصب ، میگردد.

گروه بازرگانی کوه کمری، ضمن ارایه انحصاری این محصول ، برای نخستین بار اقدام به عرضه پارکت ترک با استاندارد AC*  در بازار ایران و همچنین تنوع رنگی بیش از ** رنگ نموده است.

در بین پارکت های ترکیه ای موجود در بازار ایران ، لمینت FLOORPAN  تنها اولین پارکت لمینت دارای استاندارد AC*  میباشد، این استاندارد متضمن حفظ کیفیت در مکانهای عمومی با تردد بسیار بالا &#****; نظیر ادارت و پاساژ ها &#****; با گارانتی ** سال است.

پارکت لمینت فلورپان در سه تیپ مختلف ساده () ، درزدار (شیار دار V Groove) و برجسته   (Register) و در ** رنگ و طرح روز اروپا آماده بارگیری و تحویل میباشد.

ضد اصطکاک و الکتریسیته ساکن ، آنتی باکتریال بودن و همچنین مقاومت بالا در برار نور خورشید و خط و خش و سایش از سایر ویژگی های این لمینت است.

ضخامت های مختلف * ، * و ** میل و همچنین تنوع رنگی بالای این محصول، موجب شده که تمامی سلایق ، نیاز ها و بودجه ها را پوشش داده و پاسخ گوی قشر وسیعی از مصرف کنندگان عزیز ، طراحان ، آرشیتکت ها ، معماران ، شرکت های سازنده سازه های نمایشگاهی و &#****; و در کل بازار ساخت و ساز کشور باشد.

 

جهت دریافت کاتالوگ اینترنتی و مشاهده رنگها و طرح های موجود، از

وب سایت  

 کانال تلگرام   t.me/iranfloorpan

صفحه اینستاگرام   /floorpan_ir 

دیدن فرمایید.

 

پارکت FLORPAN  در بیش از ** رنگ ، در مدل های درزدار ، ساده ، برجسته  و استاندارد های AC* / AC* / AC*  با ضخامت های * ، * و ** میل

 

جهت دریافت شرایط نمایندگی و همکاری ، مشاهده نمونه ها ، بازدید از شوو روم و همچنین دریافت سمپل و کاتالوگ با شماره های ******** &#****; ********  گروه بازرگانی کوه کمری ، تماس بگیرید.

آدرس: تهران ، بلوار آفریقا (جردن) ، ناهید شرقی &#****; پلاک ** ، واحد شماره *

 

با ما همیشه چند قدم جلوتر باشید.



برآوردهای چوب ام دی اف شمس

برآوردهای چوب ام دی اف شمس

   لرستان ازنا
  شماره تماس
۲۶ تیر ۱۴۰۲   ( 282 روز پیش )