ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش ویژه آی پی فون GXP2170 گرنداستریم

فروش ویژه آی پی فون GXP2170 گرنداستریمفروش ویژه آی پی فون GXP2170 گرنداستریم
   مشاهده شده: 224   |     |     |  

فروش ویژه آی پی فون GXP**** گرنداستریم

معرفی شرکت گرین تلکام

شرکت گرین تلکام در سال **** به همراه جمعی از متخصصین خود در رشته های مخابرات و شبکه های کامپیوتری با هدف ارائه خدمات فنی در زمینه شبکه های کامپیوتری ، مرکز تلفن های تحت شبکه و سامانه های حفاظتی و نظارتی پا به عرصه حضور نهاد. این شرکت با به همراه داشتن تیم فروش مجرب از بدو تاسیس اقدام به فروش کلیه برندهای معتبر در زمینه تجهیزات شبکه و ویپ نموده است و تاکنون افتخار همکاری با نهاد های دولتی و شرکت های خصوصی بنام را در کارنامه خود داشته است . هدف از راه اندازی فروشگاه جامع ویپ ارائه اطلاعات دقیق در مورد تجهیزات ویپ با برند های مطرح دنیا است که به امید خداوند متعال بتوانیم با ارائه بهترین خدمات و تجهیزات اصیل با گارانتی اصلی گرین تلکام به این مهم دست یابیم و بار دیگر با کسب رضایت مشتریان خود گامی فراتر به سمت اهداف شرکت برداریم.

آی پی فون گرنداستریم|GrandStream Ip Phone GXP****

توضیحات

تلفن تحت شبکه و ویپ گرنداستریم  ( Grandstream GXP****  ) مدل **** یک تلفن ویپ حرفه ای برای استفاده اپراتور های مراکز تماس می باشد . گرنداستریم این تلفن را با ویژه گی جدیدی نسبت به تلفن **** روانه بازار کرده است .این ویژگی داشتن ** دکمه BLF دیجیتالی است که از طریق صفحه نمایش  رنگی *.* اینچی قابل دسترسی می باشد . از ویژه گیهای دیگر این تلفن می توان به پشتیبانی از **  و * اکانت سیپ ، بلوتوث ، صفحه نمایش رنگی ، پورت شبکه گیگ و امکان انصال ماژول توسعه فیزیکی GXP****EXT اشاره کرد .

ویژگی های تلفن تحت شبکه Grandstream GXP**** :

 دارای **  و پشتیبانی از * اکانت sip

 صفحه نمایش رنگی *.* اینچی

پشتیبانی از بلوتوث و پورت USB

پورت شبکه گیگ و پشتیبانی از Poe

پشتیبانی از کنفرانس  پنج نفره

دارای کیفیت صدای HD

امکان اتصال ماژول توسعه و افزایش دکمه های BLF  فیزیکی تا ***  مخاطب

امکان اتصال هدست  RJ* headset jack

دارای  کلید اختصاصی ** dedicated function keys for : MESSAGE(with LED indicator), PHONEBOOK, TRANSFER, CONFERENCE, HOLD, HEADSET, MUTE, SEND/REDIAL, SPEAKERPHONE, VOL+, VOL

پشتیبانی از کدک های (G.***.*, G.***A/B, G.***µ/a, G.***-**, G.*** (wide-band