ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

انتشارات شباهنگ

انتشارات شباهنگانتشارات شباهنگ
   مشاهده شده: 112   |     |     |  
انتشارات شباهنگ

از زمان پیدایش کتاب تا کنون تقریبا پنج هزارسال می گذرد. کتاب‌های ابتدایی به صورت لوح‌های گلی بودند. ولی رفته رفته، به خاطر دسترسی انسان به تکنولوژی و تجهیرات نوین و تغییر نیاز او به ارتباطات و اطلاعات، فرمت کتاب‌ها پیشرفت کرده و به تکامل رسید.

تعریفی که می توان از کتاب داشت اینگونه است: کتاب مجموعه‌ای ازورق یا برگ های مکتوب، مصور، چاپ‌ شده یا برگه های خالی (برگه های سفید و نانوشته)؛ تهیه شده از جوهر، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا چیزهای دیگر (چسب، نخ و…) است که اغلب از یک سمت به طرف دیگر آن وصل می شود و آن را مقاوم می کنند. به تمامی برگه های موجود در کتاب، ورق می گویند و به هرسمت یا روی هر ورق، صفحه می گویند.

تغریف سازمان یونسکو از کتاب:
به اثرهای چاپی صحافی‌شده‌ کتاب می گویند که دارای بیش از ** صفحه است و مثل مجلات از یک عنوان واحد برخودار نیست و به‌ شکل دوره‌ای به چاپ نمی رسد.

تاریخچه چاپ
همزمان با اختراع ماشین چاپ به دست هنرمند آلمانی به نام یوهانس گوتنبرگ انتشارات گاج انتشارات نارنجی انتشارات بنی هاشم انتشارات اسفندیار انتشارات خوشخوان انتشارات تاج خرید اینترنتی کتاب خرید آنلاین کتاب انتشارات راه اندیشه انتشارات دانش پژوهان جوان انتشارات گچ انتشارات سفید خرد انتشارات خط سفید* انتشارات علامه حلی انتشارات فاطمی انتشارات منتشران انتشارات مرآت ارسال کتاب غیر درسی به سراسر کشور ارسال کتاب درسی به سراسر کشور انتشارات دکتر شاکری ارسال کتاب درسی به شهرستان انتشارات دکتر مزینانی ارسال کتاب غیر درسی به شهرستان انتشارات شباهنگ انتشارات چهارخونه انتشارات خواندنی انتشارات دانش آفرین انتشارات قدیانی انتشارات چشمه انتشارات خیلی سبز بانک کتاب انتشارات مبتکران انتشارات الگو انتشارات قلم چی انتشارات مهروماه انتشارات کاگو انتشارات تخته سیاه انتشارات اندیشه فائق انتشارات مشاوران آموزش انتشارات گل واژه انتشارات واله انتشارات برد ارسال رایگان کتاب انتشارات دریافت انتشارات کلاغ سپید انتشارات فار انتشارات صفر کلویندر سال ****انقلابی عظیمی در صنعت چاپ کتاب شکل گرفت. نخستین کتابی که با به کارگیری از دستگاه گوتنبرگ به چاپ رسید، انجیل بود که به دلیل تعداد خط هایش در هر صفحه، به آن انجیل ** سطری می گفتند. نام این دستگاه به ماشین فشار پیچی تغییر یافت و می توانست در هر ساعت ** تا *** برگ را چاپ نماید.

مراحل چاپ کتاب
بعد از آنکه کتاب از سوی نویسنده تکمیل یافت، انتشارات شروع به حروفچینی و صفحه آرایی آن می نمود و برای تهیه شابک آن را به خانه کتاب می بردند (گفتنی است ناشران این شابک را به تعداد از خانه کتاب می گرفتند و در اختیار داشتند).

بعد از تخصیص شابک، کتاب را به کتابخانه ملی جهت دریافت فیپا می فرستند که بعد از اخذ فیپا که تمامی جزئیات کامل کتاب در آن درج شده است آن را به وزارت ارشاد جهت اخذ مجوز چاپ می فرستند تا برای آن مجوز چاپ صادر گردد.

پس از تکمیل کلیه مراحل، کتاب برای چاپ آماده می شود و به وسیله ناشر برای لیتوگرافی، چاپ و صحافی ارسال خواهد شد. اکنون دیگر کتاب شما حاضر است. همه این مراحل احتمال دارد بین * تا *زمان ببرد.



آموزشگاه زبان بیان برتر

آموزشگاه زبان بیان برتر

   کرمان جيرفت
  شماره تماس
۱۴ فروردین ۱۴۰۳   ( 14 روز پیش )
ویزا شینگن کارت اقامت فنلاند

ویزا شینگن کارت اقامت فنلاند

   البرز کرج
  شماره تماس
۱۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 18 روز پیش )
سمینار تخصصی فروش و بازاریابی

سمینار تخصصی فروش و بازاریابی

   تهران تهران
  شماره تماس
۱۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 18 روز پیش )
کیک و کلوچه لیلتین ..تامین کننده

کیک و کلوچه لیلتین ..تامین کننده

   تهران شهرک صنعتی عباس اباد
  شماره تماس
۱۰ فروردین ۱۴۰۳   ( 18 روز پیش )
فروش جیوه نقره ای | قیمت خرید اینترنتی جیوه ۱۰۰ گرمی در تهران | پاک آزما

فروش جیوه نقره ای | قیمت خرید...

   تهران تهران
  شماره تماس
۲۹ اسفند ۱۴۰۲   ( 28 روز پیش )
فارکس کرمان ،ارزدیجیتال در کرمان

فارکس کرمان ،ارزدیجیتال در کرمان

   کرمان نیاز به فاکتور رسمی ندارم
  شماره تماس
۱۲ اسفند ۱۴۰۲   ( 45 روز پیش )
دوران آکادمی شعبه خوزستان

دوران آکادمی شعبه خوزستان

   خوزستان اهواز
  شماره تماس
۲۵ بهمن ۱۴۰۲   ( 62 روز پیش )
آموزش زبان روسی در یزد

آموزش زبان روسی در یزد

   یزد یزد
  شماره تماس
۲۲ آذر ۱۴۰۲   ( 126 روز پیش )
اموزشگاه دلپسند

اموزشگاه دلپسند

   فارس مرودشت
  شماره تماس
۰۲ آذر ۱۴۰۲   ( 145 روز پیش )