- سلامتی

سه عنصر برای رشد سریع مو

ریزش مو یکی از مسائلی است که امروزه با توجه به افزایش آلودگی، خاک و روغن که روزانه بر روی پوست سر ما قرار می گیرد، مواجه است. در حال حاضر، این بخشی ضروری بدن ما است و اگر ما در سن جوانی هستیم ،  و دچار ریزش مو می شویم. 

درمان های بسیاری وجود دارد که شامل مواد شیمیایی و مواجهه شدید با اشعه است، اما اجازه ندهید که درمان های خانگی  فراموش شوند. بهترین درمان طبیعی از این سه عنصر تشکیل شده است:

  1. روغن کرچک: گفته می شود روغن کرچک دارای خواص طبیعی برای رشد مو و محافظت از  مو است. موهای شما را مرطوب می کند، باعث افزایش رشد مو می شود و موهای شما را از بین نمی برد. این می تواند همراه با مواد دیگر ترکیب شود تا بهترین استفاده را از آن داشته باشید.  و انواعی از باکتری ها  را از پوست سر برمیدارد ، مناطق آلوده به قارچ را درمان می کند و همچنین اگر عفونت های دیگر وجود داشته باشد.برای تحریک گردش خون مناسب است ، بنابراین اطمینان رشد بهتر مو را به شما می دهد. می توان قبل از شستشو آن را به آرامی به پوست سر ماساژ داد و سپس شست.

روغن کرچک

  1. تخم مرغ: زرده تخم مرغ حاوی چندین ماده معدنی مختلف و ویتامین است که می تواند کیفیت موهای شما را غنی سازی کند و همچنین رشد موثرتری داشته باشد. آنها حاوی بیوتین، اسیدهای آمینه هستند که موهای شما را از ریشه تا رویش دوباره تقویت می کنند. اسید چرب در زرده جلوگیری از رشد شوره سر در پوست سر، به نوبه خود، جلوگیری از هر نوع قارچ. مو می شود و موخوره را نیز درمان می کند .ویتامین D موجود در زرده کمک می کند تا از اشعه های UV قوی محافظت کند. این به طور کلی باعث افزایش رشد بهتر پوست و ریشه های سالمی  می شود.

تخم مرغ

  1. عسل: همانطور که برای پوست ما مناسب است، این همان چیزی است که برای موهای ما نیز وجود دارد. این رطوبت داخل مو را تنظیم می کند و باعث می شود که مشکلی ایجاد نشود. در حالی که موها رطوبت خود را حفظ می کنند،. آنتی اکسیدان ها در عسل سبب تقویت ریشه ها می شوند تا موها را از شکستن جلوگیری کنند. عسل همچنین عفونت های باکتریایی را درمان می کند، شوره سر از رشد بهتر رشد مو جلوگیری میکند ،  و عسل موهای ما را به درستی پاک می کند و بنابراین پوست شما را پاک و دور از هر گونه عفونت باکتریایی نگه می دارد.

 

عسل

با استفاده از این سه ماده در دست، دستورالعمل برای درمان ریزش مو ایجاد می شود.

درمان ریزش مو : شما باید ۲ قاشق غذاخوری روغن کرچک، ۱ قاشق غذاخوری عسل و یک زرده تخم مرغ را مخلوط کنید. مخلوط را به درستی و سپس آن را به پوست سر بمالید . اجازه دهید آن  به مدت تقریبا ۴ ساعت روس سر بماند و اجازه ندهید خشک شود  . بهتر است موهای خود را با یک کلاه دوش بپوشانید تا از خشک شدن آن جلوگیری شود. پس از ۴ ساعت، موهای خود را بایک شامپو ملایم بشورید. این را می توان تقریبا دو بار به سه بار در هفته برای بهترین نتایج انجام داد.

این راه حل اثربخشی آن را پس از آنکه حداقل برای یک ماه و در روال مناسب انجام می شود نشان می دهد. به درستی آن را دنبال کنید و نتایج را به زودی خواهید دید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *