- مدیریت

پنج نکته برای کاهش کارایی کارکنان برای همه

اوتیس ردینگ، از افسانه ی روح او را بیرون بیاورد: اگر به کارکنان  نزذیک هستید، حساسیت کمی و همچنین ابزار مناسب را  برای افزایش کارایی کارکنان را امتحان کنید .

شکی نیست که کارکنان شما ارزشمندترین منابع شما هستند، اما آنها همچنین می توانند بزرگترین زمان و انرژی خود را از دست بدهند. با این حال، مدیریت نیروی کار خود را به نحوی که مشارکت کارکنان را ترویج می کند بسیار حیاتی است و می تواند تاثیر مستقیم بر خط تولید و پیشرفت شما داشته باشد.

براساس گزارش موسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی،  ۴۰ درصد از کارکنان مورد بررسی می  گویند که کار آنها بسیار شدید یا سخت است و بیش از یک چهارم گزارش شده است که اغلب فرسودگی شغلی در محل کار دیده می شود. بد نیست بدانید که Gallup گزارش می دهد تنها حدود  یک سوم کارکنان در واقع در کار خود مشغول به کار هستند و بیش از نیمی از آنها به طور فعال به دنبال شغل های مختلف هستند.

 

تمرکز :  ۷ دلیل عالی برای تمرکز بر مشارکت کارکنان

برای به دست آوردن بیشتر از کارکنان خود، باید با نگاه کردن به چیزهایی که می توانید کنترل کنید، شروع کنید. مدیریت می تواند استرس زا باشد، اما با توجه به فرهنگی که شما ایجاد می کنید، می توانید در زندگی نیروی کار خود را بهبود بخشید. در اینجا چگونگی انجام این کار را توضیح می دهیم.

 

  •  نرم افزار مناسب را برای  نیازهای خود ایجاد کنید.

شما ممکن است با ابزارهایی مانند ۱۵ Five آشنا شوید، اما بیشتر سیستم های HR کامل تمام خدمات یک سوپ الفبا گیج کننده است. از بین بردن آن، سه بخش اصلی سیستم های مدیریت منابع انسانی وجود دارد.

سیستم اطلاعاتی منابع انسانی (HRIS) به  شما امکان می دهد اطلاعات شخصی پرسنل آنلاین را همراه با منابع مربوط به سیاست ها و رویه ها مدیریت کنید. یک سیستم مدیریت منابع انسانی (HRMS) کامل تر است و مدیریت استعداد و توانایی هایی نظیر بررسی عملکرد را اضافه می کند. برای گزینه ای جامع تر، یک سیستم مدیریت سرمایه انسانی (HCMS) همه چیزهایی را که HRIS یا HRMS می تواند انجام دهد، شامل میشود.

پیدا کردن راه حل مناسب برای شرکت شما بدون نیاز به مدیریت منابع انسانی خود، زمان بیشتری را برای انواع شیوه های مدیریتی که در واقع شادی و مشارکت کارکنان شما را ارتقا می دهد، برانگیخته است.

 

  • کارمندان را تشویق کنید که خارج از دفتر در کار شما فعال باشند.

افراد باهوش شادتر هستند، زیرا زمان برای بازنشستگی در خارج از کار زمان می برد. به نظر می رسد کارکنان شادتر، تولید کننده تر هستند . از آنجایی که رهبری مؤثرترین است به عنوان مثال، به دنبال فرصت برای داوطلب شدن در جامعه و نشان دادن کارکنان خود را به عنوان خوشحال می توان آن را به عقب بر گردیم.

اگر مطمئن نیستید کجا شروع کنید، سازمان هایی مانند انجمن لیگ های بین المللی، می توانند به شما و شرکت شما با فرصت های داوطلبانه ارزشمند کمک کنند. این سازمان به زنان کمک می کند تا شایستگی های اصلی مانند تسهیل جلسات، جمع آوری کمک های مالی، تفکر استراتژیک و مدیریت را تقویت ارزش کلی خود و ارزش افزوده به شرکت های خود را افزایش دهد.

 

تمرکز :   دریافت حقوق کارفرما

  • افزایش بازده فروش در کارکنان .

کارکنان شما باید اهداف خود را در کار داشته باشند، چه در حسابهای فروش، رتبه بندی رضایت مشتری یا معیارهای بازدهی عملکرد. اهداف می توانند به انگیزه کارگران کمک کنند و آنها را درگیر و کارآمد نگه دارد. با این وجود مهم است که اهداف خارج از کار را داشته باشند.

شاید یکی از کارمندان شما می خواهد اولین بازار فروش خود را اجرا کند. شما می توانید به او کمک  کنید. اگر یکی دیگر از کارکنان به دنبال ۱۰ پوند از دست بدهد، شاید او هر روز برای ناهار آوردن سالاد به او بپیوندید تا او به هدفش برسد. هر کاری که انجام می دهید، کارکنان خود را نشان می دهید که پشت سر آنها هستند و از همه تلاش های آنها حمایت می کنند، چه در مورد کار و چه در موارد دیگر.

 

  •  تشخیص اینکه قدردانی پول به کارکنان داده می شود.

اکنون که کارکنان شما اهداف هر دو را برای عملکرد کار خود و زندگی آنها به طور کلی، جشن گرفتن دستاوردهای خود را زمانی که آنها به آنها رسیدن.  مشخص کنید. چه کاری انجام دادید که فکر می کنید جالب است و چرا باید بقیه کارکنان به شما توجه داشته باشند؟

توجه به موفقیت های کارکنان بخش مهمی از ساختن فرهنگ سازمانی است که می خواهید شناخته شوید. و در حالی که تحویل جایزه گاه به گاه قطعا مهم است، حتی مهم تر به دادن کارکنان یادآوری های کوچک است که شما از کار خود قدردانی می کنند .

تمرکز :  مدیران می توانند برای بهبود مشارکت کارکنان تعهد دهند

  • متوقف شدن چشم خصوصی.

به کارکنان خود اعتماد کنید پس از اینکه شما آنها را استخدام کردید. کارکنان شما در آنجا کار خاصی انجام میدهند و نمیتوانند آن را انجام ندهند، زمانی که آنها دائما در تلاش هستند. به کارکنان خود اطمینان دهید کار آنها به خوبی پیش خواهد رفت.

“بهره وری” چیست؟ هنگامی که کارکنان شما دارای اهداف مشخص هستند.ذهن آنها شاید  مفهوم های مبهم از آنچه که آنها قصد انجام آن را دارند و معیارهای ذهنی برای تعیین موفقیت، زمان اختلاف نظر را برای بررسی عملکرد آنها ایجاد می کنند. اجتناب از این بار غیر ضروری، هر فرد را در یک صفحه پیش از زمان قرار می دهد . کارکنان شما باید بتوانند عملکرد خود را پیگیری کنند، و به این ترتیب آنها به شما فرصتی خواهند داد تا در صورت مشکلی به آنها بپیوندند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *