ثبت آگهی ویژه برای افزایش فروش و بازدید کسب و کار

فروش مولیبدات سدیم

  •    واتساپ: 09191205336
  •    نام آگهی دهنده: پاک آزما
  •    شرکت: پاک آزما
  •    وب سایت:  b2n.ir/a11238
  •     اینستگرام:  pakazma.com_
  •    استان: تهران
  •    شهر: تهران
  •    محله: بزرگراه نواب نبش محبوب مجاز غربی ساختمان سرو
فروش مولیبدات سدیمفروش مولیبدات سدیم
   مشاهده شده: 318   |     |     |  

خرید مولیبدات سدیم عمده و جزئی ، فروش سدیم مولیبدات صنعتی ، عوامل مرتبط با قیمت فروش مولیبدات سدیم و سایر مواد شیمیایی و مواد اولیه کاربردی صنایع گوناگون همراه با مشاوره کارشناسان پاک آزما.
۰۲۱۵۵۴۳۶۰۸۵
۰۹۱۹۱۲۰۵۳۳۶
۰۹۱۰۷۶۳۲۰۶۰
۱)کاربرد سدیم مولیبدات چیست؟

سدیم مولیبدات، دی هیدرات در ساخت رنگدانه های معدنی و آلی، به عنوان یک بازدارنده خوردگی، به عنوان یک افزودنی حمام برای تکمیل فلزات، به عنوان یک معرف برای آلکالوئیدها، و به عنوان یک ریز مغذی ضروری برای گیاهان و حیوانات استفاده می شود.

۲) سدیم مولیبدات برای چه مواردی در غذا استفاده می شود؟

مولیبدات سدیم همچنین در بسیاری از مکمل های غذایی یافت می شود که برای کاهش وزن، مدیریت وزن و بدن سازی استفاده می شود. منبعی از مولیبدن است که به بدن در هضم موثر غذا کمک می کند.

۳)آیا سدیم مولیبدات عنصر طبیعی است؟

مولیبدات سدیم یک شکل نمک سدیم محلول از مولیبدن است، یک عنصر طبیعی که در پوسته زمین و در خاک با غلظت های پس زمینه ۱-۲ میلی گرم کیلوگرم وجود دارد.

۴)کاربرد مولیبدن در کشاورزی چیست؟

مولیبدن (Mo) یک عنصر کمیاب است که در خاک یافت می شود و برای سنتز و فعالیت آنزیم نیترات ردوکتاز مورد نیاز است . مولیبدن برای فرآیند تثبیت نیتروژن همزیست (N) توسط باکتری ریزوبیا در ماژول های ریشه حبوبات حیاتی است.


فروش مولیبدات سدیم قیمت مولیبدات سدیم, مولیبدات سدیم در کشاورزی, کود مولیبدات سدیم, فروش سدیم مولیبدات صنعتی, آمونیوم مولیبدات, فروش مولیبدات سدیم مولیبدات سدیم نمک سدیم اسید مولیبدیک است و می تواند به عنوان افزودنی به مواد غذایی، کودها، برای تولید رنگدانه ها و محصولات ضد خوردگی و... استفاده شود. مولیبدات سدیم یک پودر کریستالی است که برای متابولیسم و رشد گیاهان و حیوانات به عنوان یک کوفاکتور برای آنزیم ها ضروری است. سدیم مولیبدات (بی آب) یک نمک سدیم ... اوج آزما در زمینه فروش مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی از جمله سدیم مولیبدات از کمپانی های معتبر فعالیت دارد.جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و خرید باماتماس ...فروش سدیم مولیبدات صنعتی برای تصفیه آب. مصرف مولیبدات سدیم باعث می‌شود به میزان زیادی آب ذخیره شود و آلودگی آب را کاهش پیدا کند. عوامل تصفیه‌ی آب شامل مهار ... قیمت مولیبدات سدیم مولیبدات سدیم در کشاورزی کود مولیبدات سدیم فروش سدیم مولیبدات صنعتی آمونیوم مولیبدات قیمت مولیبدات سدیم, مولیبدات سدیم در کشاورزی, کود مولیبدات سدیم, فروش سدیم مولیبدات صنعتی, آمونیوم مولیبدات,

ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

ورق پرچین،ورق طرح سفال ،آردواز،ورق گالوانیزه

   تهران تهران
  شماره تماس
۰۴ مرداد ۱۴۰۳   ( دیروز )
تاسیسات گرمایشی برودتی ، فروش ، نصب ،تعمیر انواع پکیج و کولر

تاسیسات گرمایشی برودتی ، فروش ، نصب...

   زنجان قیدار
  شماره تماس
۰۴ مرداد ۱۴۰۳   ( دیروز )
فروش و اجرای مینرال

فروش و اجرای مینرال

   مازندران آمل
  شماره تماس
۰۴ مرداد ۱۴۰۳   ( دیروز )